Szerző Téma: Memory \'offsets\'  (Megtekintve 461 alkalommal)

Nem elérhető id100

  • 903
    • Profil megtekintése
Memory \'offsets\'
« Dátum: 2016. május 12. - 15:15:31 »
0 Show voters
Sziasztok! Egy ideje foglalkoztam memória szerkesztéssel és ehhez kapcsolódó dolgokkal, de nem tudom hogy hogy kell megkeresni egy játék memória offsetjeit (mintha csalást akarnál készíteni).
Nem csalást akarok készíteni, hanem Euro Truck Simulator 2 offsetekre van szükségem, egy projektbe kellene pár régit új verzióra portolni.
Ebben kérnék segítséget, például ha meg akarom találni a local kamion offsetjét akkor hogyan keressem meg? Sok-sok offset van, mindet meg kéne keresnem, de nem tudom hogy induljak el.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. május 12. 15:55:25[/time] )

pontosabban elméletileg ezekre van szükségem:
 

/*
  sub_453DF0(v1);
  sub_583C70(&off_98CF1C); // environment
  sub_583C70(&off_98AB98); // rain
  sub_583C70(&off_98AB48); // snow
  sub_453F10();
  sub_583C70(&off_98C7E8); // game physics vehicle
  sub_583C70(&off_98C74C); // game trailer actor
  sub_583C70(&off_98A8F4); // game trailer traffic
  sub_453FF0();
  sub_583C70(&off_98A7A8); // debug camera et
  sub_583C70(&off_98D6E4); // showroom camera
  sub_583C70(&off_98D588); // game actor
  sub_583C70(&off_98A740); // game actor glass (LOL?)
  sub_583C70(&off_98C790); // visual interior
  sub_583C70(&off_98C6F0); // gas station hud
  sub_583C70(&off_98D1B0); // traffic
  sub_583C70(&off_98D144); // sound player
  sub_583C70(&off_98D864); // screen ctrl
  //
  sub_583C70(&off_98CF3C); // save container
  sub_583C70(&off_97CF30); // voice data
  sub_583C70(&off_97CF48); // voice table
  sub_583C70(&off_97CF60); // voices overs
  sub_583C70(&off_98AB00); // showroom vehicle
  sub_583C70(&off_98AACC); // showroom data
  sub_583C70(&off_98AAB4); // game material data
  sub_583C70(&off_98C8D4); // game tr light item
  sub_583C70(&off_98AA7C); // parked car
  sub_583C70(&off_97CF00); // billboard message
  sub_583C70(&off_98A9F4); // garage door
  sub_583C70(&off_98A9D0); // brand hookup
  sub_583C70(&off_98CAC4); // scene desc
  sub_583C70(&off_98A9A0); // desktop sdecs selector
  sub_583C70(&off_98C3F8); // tollgate
  sub_583C70(&off_98A964); // speed camera
  sub_583C70(&off_98C8BC); // truck dealer stortiment
  sub_583C70(&off_98CB0C); // showroom state
  //
  sub_583C70(&off_98D96C); // economy
  sub_583C70(&off_98D668); // job offsers
  sub_583C70(&off_98C80C); // job info
  sub_583C70(&off_98D650); // company
  sub_583C70(&off_98D954); // special job sequence status
  sub_583C70(&off_98CF54); // special job offer
  sub_583C70(&off_98CF6C); // special job sequence
  sub_583C70(&off_98D08C); // driver
  sub_583C70(&off_98CED4); // driver ai
  sub_583C70(&off_98CBA4); // driver player
  sub_583C70(&off_98CC28); // delivery log entry
  sub_583C70(&off_98CC40); // delivery log
  sub_583C70(&off_98CCD8); // transport data
  sub_583C70(&off_98CCF0); // game progress
  sub_583C70(&off_98CFE4); // economy data
  sub_583C70(&off_98CFFC); // driver names
  sub_583C70(&off_98CF84); // economy event
  sub_583C70(&off_98CF9C); // economy event queue
  sub_583C70(&off_98C824); // company pernament
  sub_583C70(&off_98D5DC); // player
  sub_583C70(&off_98D5F8); // player job
  sub_583C70(&off_98CE08); // bank
  sub_583C70(&off_98A8A8); // bank loan
  sub_583C70(&off_98A874); // bank data
  sub_583C70(&off_98A85C); // feat visitor data
  sub_583C70(&off_98CDB0); // garage
  sub_583C70(&off_98CC74); // profit log entry
  sub_583C70(&off_98CC8C); // profit log
  sub_583C70(&off_98D434); // mail text
  sub_583C70(&off_98D44C); // mail data
  sub_583C70(&off_98D464); // mail definition
  sub_583C70(&off_98D47C); // mail send params
  sub_583C70(&off_98D494); // mail ctrl
  sub_583C70(&off_98CE64); // police data
  sub_583C70(&off_98CE7C); // police ctrl
  sub_583C70(&off_98A814); // feat description
  sub_583C70(&off_98A82C); // feat data
  sub_583C70(&off_98A844); // feat visitor data
  sub_583C70(&off_98D114); // user profile
  sub_583C70(&off_98A7C8); // special event data
  sub_583C70(&off_98CD08); // registry
 
*/
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 14. - 12:23:54 írta id100 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal