Szerző Téma: Hogyan modellezek illetve mapoljak SA:MP-be?  (Megtekintve 906 alkalommal)

Hogyan modellezek illetve mapoljak SA:MP-be?
« Dátum: 2014. Június 18. - 11:20:31 »
0 Show voters
Sziasztok.
Igazából nem tudom hogy jóhelyre nyitottam-e de nem tudom hogy ezt hova lehetne, majd max helyezzétek pls.
Lesegettem videókat a 3Ds Max modellezésrõl és anyira jó ötletem lenne egy SA:MP szerverre egy szép házat bemodellezni majd bemappolni.
Namost! Ez ugy tudom megoldható mert régebben láttam egy vidit hogy modellezett a srác és bemappolta, de már nem találom azt a vidit.
A kérdésem a következõ lenne:
Ha lemodelleztem egy házat azt mien file-ként kell lementsek?
Hogy adhatok uj objectet hozzá, vagyis mappolhatom le?
Megköszönnék egy útmutatót vagy videót vagy bármit :)
(( OFF: Gmodok Pls ne zárjátok, had kapjam meg a válasz segítséget :) ))
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 18. - 11:34:25 írta Flash »

Nem elérhető BackUP

  • 908
    • Profil megtekintése
Hogyan modellezek illetve mapoljak SA:MP-be?
« Válasz #1 Dátum: 2014. Június 18. - 11:24:24 »
0 Show voters
új objecteket nem tudsz úgy hozzáadni, hogy másik játékos is lássa. Azt a saját kliensedhez tudsz. Mappolni max azokból az objectekbõl ami alap játékba benne van /amit MTA,vagy Real vagy más map editor enged. Ezeket konvertálni kell pawn kóddá, vagy .map fájlból is be lehet tölteni egy includeval.
Egyébként szerintem ezt leginkább a \'beszélgetés -> segítségkérés\'hez lehetett volna nyitni, ide a szkripteléssel kapcsolatos dolgok kerülnek.
[mod]Pontosan, ez nem a megfelelõ fórumrész, át is helyezem.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. Június 18. - 15:20:21 írta Dfoglalo »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal