GTA Közösség - A magyar GTA fórum

Általános beszélgetés => Beszélgetés => Kérdések, Segítség => A témát indította: KisCsavo15 - 2014. június 18. - 11:20:31

Cím: Hogyan modellezek illetve mapoljak SA:MP-be?
Írta: KisCsavo15 - 2014. június 18. - 11:20:31
Sziasztok.
Igazából nem tudom hogy jóhelyre nyitottam-e de nem tudom hogy ezt hova lehetne, majd max helyezzétek pls.
Lesegettem videókat a 3Ds Max modellezésrõl és anyira jó ötletem lenne egy SA:MP szerverre egy szép házat bemodellezni majd bemappolni.
Namost! Ez ugy tudom megoldható mert régebben láttam egy vidit hogy modellezett a srác és bemappolta, de már nem találom azt a vidit.
A kérdésem a következõ lenne:
Ha lemodelleztem egy házat azt mien file-ként kell lementsek?
Hogy adhatok uj objectet hozzá, vagyis mappolhatom le?
Megköszönnék egy útmutatót vagy videót vagy bármit :)
(( OFF: Gmodok Pls ne zárjátok, had kapjam meg a válasz segítséget :) ))
Cím: Hogyan modellezek illetve mapoljak SA:MP-be?
Írta: BackUP - 2014. június 18. - 11:24:24
új objecteket nem tudsz úgy hozzáadni, hogy másik játékos is lássa. Azt a saját kliensedhez tudsz. Mappolni max azokból az objectekbõl ami alap játékba benne van /amit MTA,vagy Real vagy más map editor enged. Ezeket konvertálni kell pawn kóddá, vagy .map fájlból is be lehet tölteni egy includeval.
Egyébként szerintem ezt leginkább a \'beszélgetés -> segítségkérés\'hez lehetett volna nyitni, ide a szkripteléssel kapcsolatos dolgok kerülnek.
[mod]Pontosan, ez nem a megfelelõ fórumrész, át is helyezem.[/mod]