Nekem egyszer volt, hogy betárcsázósig romlott a netem. Betelefonáltam. \"Hát mi semmi visszaesést nem látunk.\" Én meg javulást nem láttam. Printscreen a feladatkezelõ folyamatok fülrõl és egy speedtest.net. (Ez utóbbi közel 20 percig tartott böngészõnyitástól, olyan tetvesen hozta be az oldalt. 1,79 kb Down/0,23 kb Up-ot írt)
Berobogtam vele a Fibernet Budapesti központjába és a legközelebbi ügyintézõig anyáztam elõre magam. Válasza:
\"Hát csak egyedül ön adott ilyen visszajelzést, úgyhogy nem a mi rendszerünkben van a hiba.\"
Szerzõdésbontás, azóta T-Onlinesek vagyunk. Semmi gond. Ha 5 percre megszakítják a netet, akkor az elõtte levõ számla mellé berakják az értesítõt és kapok egy héttel elõtte e-mailt róla. Egyszer volt olyan, hogy szakadozott a hálózat és be kellett telefonálnom. 3 óra múlva kint is volt a srác és bemérte, hogy hol a gond: Egy héttel korábbi vihar megszaggatta a kábelt és kontakt hibás volt. Ingyen cserélte.
Azóta a Fibernet bedõlt és az Invitel vásárolta fel. Amikor ez megtörtént, az invitel majdnem minden ex-Fibernetes embernek küldött egy értesítõt, hogy díjhátraléka van. Miután a számlabizonylatok fénymásolatával igazoltam és az Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság emlegetésével nyomatékosítottam bocsánatot kértek és \"mi néztünk el valamit\".