Sziasztok! Egy ideje foglalkoztam memória szerkesztéssel és ehhez kapcsolódó dolgokkal, de nem tudom hogy hogy kell megkeresni egy játék memória offsetjeit (mintha csalást akarnál készíteni).
Nem csalást akarok készíteni, hanem Euro Truck Simulator 2 offsetekre van szükségem, egy projektbe kellene pár régit új verzióra portolni.
Ebben kérnék segítséget, például ha meg akarom találni a local kamion offsetjét akkor hogyan keressem meg? Sok-sok offset van, mindet meg kéne keresnem, de nem tudom hogy induljak el.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2016. május 12. 15:55:25[/time] )
pontosabban elméletileg ezekre van szükségem:
/*
sub_453DF0(v1);
sub_583C70(&off_98CF1C); // environment
sub_583C70(&off_98AB98); // rain
sub_583C70(&off_98AB48); // snow
sub_453F10();
sub_583C70(&off_98C7E8); // game physics vehicle
sub_583C70(&off_98C74C); // game trailer actor
sub_583C70(&off_98A8F4); // game trailer traffic
sub_453FF0();
sub_583C70(&off_98A7A8); // debug camera et
sub_583C70(&off_98D6E4); // showroom camera
sub_583C70(&off_98D588); // game actor
sub_583C70(&off_98A740); // game actor glass (LOL?)
sub_583C70(&off_98C790); // visual interior
sub_583C70(&off_98C6F0); // gas station hud
sub_583C70(&off_98D1B0); // traffic
sub_583C70(&off_98D144); // sound player
sub_583C70(&off_98D864); // screen ctrl
//
sub_583C70(&off_98CF3C); // save container
sub_583C70(&off_97CF30); // voice data
sub_583C70(&off_97CF48); // voice table
sub_583C70(&off_97CF60); // voices overs
sub_583C70(&off_98AB00); // showroom vehicle
sub_583C70(&off_98AACC); // showroom data
sub_583C70(&off_98AAB4); // game material data
sub_583C70(&off_98C8D4); // game tr light item
sub_583C70(&off_98AA7C); // parked car
sub_583C70(&off_97CF00); // billboard message
sub_583C70(&off_98A9F4); // garage door
sub_583C70(&off_98A9D0); // brand hookup
sub_583C70(&off_98CAC4); // scene desc
sub_583C70(&off_98A9A0); // desktop sdecs selector
sub_583C70(&off_98C3F8); // tollgate
sub_583C70(&off_98A964); // speed camera
sub_583C70(&off_98C8BC); // truck dealer stortiment
sub_583C70(&off_98CB0C); // showroom state
//
sub_583C70(&off_98D96C); // economy
sub_583C70(&off_98D668); // job offsers
sub_583C70(&off_98C80C); // job info
sub_583C70(&off_98D650); // company
sub_583C70(&off_98D954); // special job sequence status
sub_583C70(&off_98CF54); // special job offer
sub_583C70(&off_98CF6C); // special job sequence
sub_583C70(&off_98D08C); // driver
sub_583C70(&off_98CED4); // driver ai
sub_583C70(&off_98CBA4); // driver player
sub_583C70(&off_98CC28); // delivery log entry
sub_583C70(&off_98CC40); // delivery log
sub_583C70(&off_98CCD8); // transport data
sub_583C70(&off_98CCF0); // game progress
sub_583C70(&off_98CFE4); // economy data
sub_583C70(&off_98CFFC); // driver names
sub_583C70(&off_98CF84); // economy event
sub_583C70(&off_98CF9C); // economy event queue
sub_583C70(&off_98C824); // company pernament
sub_583C70(&off_98D5DC); // player
sub_583C70(&off_98D5F8); // player job
sub_583C70(&off_98CE08); // bank
sub_583C70(&off_98A8A8); // bank loan
sub_583C70(&off_98A874); // bank data
sub_583C70(&off_98A85C); // feat visitor data
sub_583C70(&off_98CDB0); // garage
sub_583C70(&off_98CC74); // profit log entry
sub_583C70(&off_98CC8C); // profit log
sub_583C70(&off_98D434); // mail text
sub_583C70(&off_98D44C); // mail data
sub_583C70(&off_98D464); // mail definition
sub_583C70(&off_98D47C); // mail send params
sub_583C70(&off_98D494); // mail ctrl
sub_583C70(&off_98CE64); // police data
sub_583C70(&off_98CE7C); // police ctrl
sub_583C70(&off_98A814); // feat description
sub_583C70(&off_98A82C); // feat data
sub_583C70(&off_98A844); // feat visitor data
sub_583C70(&off_98D114); // user profile
sub_583C70(&off_98A7C8); // special event data
sub_583C70(&off_98CD08); // registry
*/