Egy itemként van megcsinálva. Mikor az itemre kattintasz, lekérdezi a játékost hogy járműben ül-e,, és hogy arra a járműre engedélyezve van-e a villogó. Ha mind IGAZ értéket ad vissza, akkor létrehozza a villogó object-et, majd hozzá attacholja a kocsihoz. Illetve náluk 2 itemmel van megoldva, tehát megkapja ugyan azt az itemet szürke icon képpel. Ha van egy Item rendszered már, akkor onnantól maximum 15 percet vesz igénybe megcsinálni.
Item rendszeren belül csinálsz 1 új itemet, majd megjegyzed az itemID-t. Utána bemész az useitem scriptbe és ott megfogod találni az IF-eket ahol a különböző itemek funkciói vannak. Ezt kibővíted egy elseif-el majd utána a többi mintájára mellé csak más itemID-vel. Ezen belül pedig elkészíted, hogy mi történjen. Akkor fogod megérteni, ha próbálsz gondolkodni és még magadtól is sikerülni fog. Tedd fel magadban azt a kérdést, hogy mi is kell hozzá, hogy a villogó felkerüljön arra a járműre, amiben ülök. Tehát elsőként csinálsz egy IF-et, melynél megnézed, hogy a játékos éppen gépjárműben ül-e, IF-en belül pedig lekéred a kocsit (local vehicle = getPedOccupiedInVehicle(localPlayer) ), ez után lekéred hogy a kocsin van-e már villogó, ha nincs akkor mivel ez általában client oldalon van, szükséged lesz egy TriggerServerEvent-re ahol ráteszed a modellezett villogót a kocsira. (createObject, setElementCollision, attachElements).