[MTA] Villogó
Sziasztok!
Van egy villogó script, ami rátesz egy objectet a kocsira, ami villog. Ez a script a Freedom Gaming modjából van, viszont én ezt fun szerveren szeretném alkalmazni. Egyébként ugyan ez van SeeMTA-n is amikor pl a TEK-esek rakják fel a villogót a BMW M5-re. Visszatérve a tárgyra, minden jó felrakja az autóra, ha akarod le is veszi, ott is marad rajta fixen, de nem villog. A scriptbe bele van írva, ha felkerül akkor villogjon, de valamiért nem villog.
function felrakVillogo(p,c,state, vehicle)
if isPedInVehicle(p) then
local veh = getPedOccupiedVehicle(p)
setElementData(getPedOccupiedVehicle(p),\"villogo\",state)
setVehicleSirensOn(veh, true)
end
end
addCommandHandler(\"villogofelrak\", felrakVillogo)
Ezen kívül még van több része is, de nem hinném, hogy ott lenne a baj, mivel felrakja, csak nem villog.
Itt van róla egy videó: Videó a villogóról
Előre is köszönöm a segítséget!
Sikerült, működik. Viszont az engedélyezett autókban, ha nincs fent a villogó object akkor is megy a sziréna. Hogyan csináljam meg, hogy csak akkor lehessen beindítani a sziréna hangot és a villogást, ha fent van a villogó object?
Mivel adsz nekik elementDatát, itt
setElementData(getPedOccupiedVehicle(p),\"villogo\",state)
így simán csak lekérdezed, hogy a kocsin van-e villogó, és ha van, akkor fusson le a funkció, ami adja a villogást, és a hangot.
Mivel adsz nekik elementDatát, itt
setElementData(getPedOccupiedVehicle(p),\"villogo\",state)
így simán csak lekérdezed, hogy a kocsin van-e villogó, és ha van, akkor fusson le a funkció, ami adja a villogást, és a hangot.
Tökéletes lett, köszönöm szépen a segítséget!