Átlagos hpeter komment:*******************any***************ku************fa**********ba************************************* [/quote] Indok: sértõ hsz[/quote]Ez a komment hogy is volt sértõ?: / (kb ha ez sértõ akkor a kommentek 60% lehetne törölni ezen a fórumon.:/)explain plsedit: rájöttem. vicc=sértõ
Indok: sértõ hsz[/quote]Ez a komment hogy is volt sértõ?: / (kb ha ez sértõ akkor a kommentek 60% lehetne törölni ezen a fórumon.:/)explain plsedit: rájöttem. vicc=sértõ
Ne feledd, nem a hozzászólásaim mennyiségének növelése miatt írtam, hanem azért, mert ez egy FÓRUM ahol mások leírhatják (jobb esetben) a véleményüket. [/quote]Fórum, értem.Igen, azt hiszem ezt tudom. Én nem is szoktam törölni az értelmes véleményeket. De kötve hinném, hogy az hogy te \"csak\" annyit írsz oda hogy ebbõl sok van, ami tulajdonképpen egyáltalán nem kapcsolódik a témához, és a témanyitónak sem különösebben nyújt semmiféle visszajelzést, az értelmes vélemény lenne. Az hogyha a véleményed leírod olyasformán hogy hozzáírod azt is, hogy bár van ebbõl sok, nem probléma. Nem akarok személyeskedni de nézd meg Flash hozzászólását egy teljesen hasznos és véleményt leíró hozzászólás. Látszik, hogy Flash letöltötte a scriptet és nem azzal foglalkozott mennyi van belõle hanem, hogy miképp tudna segíteni.Ha te is egy ilyesfajta hozzászólást írtál volna, és még esetleg azt is hozzáírtad volna, hogy ebbõl amúgy elég sok van. Biztos lehetsz abban,hogy NEM fogom TÖRÖLNI, SÕT még \"+\"-ban is részesítettelek volna, úgymond \"elismerésem\" jeléül, hogy jó hogy van még ilyen aktív és segítõkész tag. Lásd: Flash-t nyugdíjas scripter[/quote]??Tudni illik az OnPlayerUpdate nagy lagot okoz a szerveren, mert másodpercenkét kb 30x hívódik le.Elég annyi hogy bekapcsolásnál beállítod az életet 99999-re, és nem fog fogyni az élete a játékosnak, ezáltal nem kell timert sem alkalmazni.Megoldottam kicsit rövidebb és takarékosabb módontessék #include a_samp#include zcmdCMD:god(playerid) {SetPVarInt(playerid, \"god\", !GetPVarInt(playerid, \"god\"));if(!GetPVarInt(playerid, \"god\")) SetPlayerHealth(playerid, 99999);else SetPlayerHealth(playerid, 100);new string[128];format(string, sizeof(string), \"Örökélet mód %s!\", GetPVarInt(playerid, \"god\")?(\"aktiválva\")\"kikapcsolva\"));SendClientMessage(playerid, -1, string);return 1;}public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && GetPVarInt(issuerid, \"god\")) {cmd_god(issuerid);SendClientMessage(issuerid, 0xff0000ff, \"Örökélet Automatikusan kikapcsolt mivel örökélettel szerettél volna öldökölni.\"); } return 1;} Ezt a PVar-os mutatványt Pedró fedezte fel a gépemen, és azóta használom. [/quote]
nyugdíjas scripter[/quote]??Tudni illik az OnPlayerUpdate nagy lagot okoz a szerveren, mert másodpercenkét kb 30x hívódik le.Elég annyi hogy bekapcsolásnál beállítod az életet 99999-re, és nem fog fogyni az élete a játékosnak, ezáltal nem kell timert sem alkalmazni.Megoldottam kicsit rövidebb és takarékosabb módontessék #include a_samp#include zcmdCMD:god(playerid) {SetPVarInt(playerid, \"god\", !GetPVarInt(playerid, \"god\"));if(!GetPVarInt(playerid, \"god\")) SetPlayerHealth(playerid, 99999);else SetPlayerHealth(playerid, 100);new string[128];format(string, sizeof(string), \"Örökélet mód %s!\", GetPVarInt(playerid, \"god\")?(\"aktiválva\")\"kikapcsolva\"));SendClientMessage(playerid, -1, string);return 1;}public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && GetPVarInt(issuerid, \"god\")) {cmd_god(issuerid);SendClientMessage(issuerid, 0xff0000ff, \"Örökélet Automatikusan kikapcsolt mivel örökélettel szerettél volna öldökölni.\"); } return 1;} Ezt a PVar-os mutatványt Pedró fedezte fel a gépemen, és azóta használom. [/quote]
#include a_samp#include zcmdCMD:god(playerid) {SetPVarInt(playerid, \"god\", !GetPVarInt(playerid, \"god\"));if(!GetPVarInt(playerid, \"god\")) SetPlayerHealth(playerid, 99999);else SetPlayerHealth(playerid, 100);new string[128];format(string, sizeof(string), \"Örökélet mód %s!\", GetPVarInt(playerid, \"god\")?(\"aktiválva\")\"kikapcsolva\"));SendClientMessage(playerid, -1, string);return 1;}public OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float:amount, weaponid) { if(issuerid != INVALID_PLAYER_ID && GetPVarInt(issuerid, \"god\")) {cmd_god(issuerid);SendClientMessage(issuerid, 0xff0000ff, \"Örökélet Automatikusan kikapcsolt mivel örökélettel szerettél volna öldökölni.\"); } return 1;}
Oké, akkor részemrõl ennyi. Örülök, hogy meg tudtuk beszélni normális körülmények közt.Arrivederci. [/quote]Én is. És örülök hogy sikerült megbeszélni!
Annyit kértem, hogy cappsy válaszoljon a fõdologra. Ebbõl veszekedés, sározás majd sértõdés lett.De úgy látom helyettem(ünk) már eldöntöttétek a dolgot így akkor nem is folyok bele a dologba. [/quote]Nem értem mirõl beszélsz. Egyikõnk sem emelte fel a hangsúlyt, korrekt módon megtárgyaltuk, és senki sem sértõdött meg. Ez meg nem hiszem, hogy veszekedés volt, hanem kreatív megbeszélés
Jó paranoiássá változtam az utóbbi idõben kissé Akkor ez esetben elnézést kérek. [/quote] Részemrõl sincs semmiféle harag vagy ilyesmi. EnterR (Fura az új neved kifejezetten csípem a fórumtagok közül.
Jó paranoiássá változtam az utóbbi idõben kissé Akkor ez esetben elnézést kérek. [/quote] Részemrõl sincs semmiféle harag vagy ilyesmi. EnterR (Fura az új neved kifejezetten csípem a fórumtagok közül. [/quote]Na ennek örülök :$Viszont én meg mostanában elég szókimondó vagyok, de leszokok errõl idõvel
Nem tudom ki warnolt, de ez annak szól.Kommentem ami törölve lett: Átlagos hpeter komment:*******************any***************ku************fa**********ba************************************* [/quote] Indok: sértõ hsz[/quote]Ez a komment hogy is volt sértõ?: / (kb ha ez sértõ akkor a kommentek 60% lehetne törölni ezen a fórumon.:/)explain plsedit: rájöttem. vicc=sértõ [/quote]
Átlagos hpeter komment:*******************any***************ku************fa**********ba************************************* [/quote] Indok: sértõ hsz[/quote]Ez a komment hogy is volt sértõ?: / (kb ha ez sértõ akkor a kommentek 60% lehetne törölni ezen a fórumon.:/)explain plsedit: rájöttem. vicc=sértõ [/quote]
Indok: sértõ hsz[/quote]Ez a komment hogy is volt sértõ?: / (kb ha ez sértõ akkor a kommentek 60% lehetne törölni ezen a fórumon.:/)explain plsedit: rájöttem. vicc=sértõ [/quote]
A témanyítok 95%-át bekéne vágni a Dunába .[/quote]ez nem sértõ hsz?sampforum logic