Szerző Téma: Zuhannak a kocsik  (Megtekintve 834 alkalommal)

Zuhannak a kocsik
« Dátum: 2011. november 19. - 16:52:32 »
0 Show voters
Üdv mindenkinek......
A társaimmal egy interriort kezdtünk szerkeszteni az a neve hogy 8-track....Gondolom egy páran ismeritek.....Na már most az a problémam hogy berakom a kocsikat oda be is linekelem az interriorba viszont miután felmegyek a szeróra mindegy leesik és az SF reptéren kötnek ki..... Nem tudna nekem valaki segíteni abban hogy ne essenek le??????
A segítségeteket elõre is köszönöm...
by Atyo

Zuhannak a kocsik
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 19. - 16:57:26 »
0 Show voters
Mert az object betöltési \"hatótávolsága\" kisebb mint a jármûvé (tapasztalatom szerint legalábbis), tehát ha objectre vannak mapolva akk leesnek... Esetleg azt csinálhatod hogy ciklusban, timerrel lekéred a jármûvek pozicióját és hogy ülnek e benne, ha nem ül benne és nem az a pozició mint ami meg lett adva alapból akkor újraspawnolja. Megtod írni? Vagy megcsináljam majd pár óra mva? (sry most elkell mennem)

Zuhannak a kocsik
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 19. - 17:07:49 »
0 Show voters
Megköszönném ha megcsinálnád!!

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Zuhannak a kocsik
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 19. - 17:15:13 »
0 Show voters
vagy használj Objeckt betöltõt , Nállam megoldotta a problémát

http://sampforum.hu/index.php?topic=3771.0

Zuhannak a kocsik
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 19. - 17:22:54 »
0 Show voters
Hát nemtom h jólesz e így, de... na lássunk neki:
[pawn]OnFilterScriptInit()
{
SetTimer(\"vspawn\",500,1);
return 1;
}[/pawn]
[pawn]
forward vspawn();
public vspawn()
{
for(new v = 0;v < MAX_VEHICLES; v++)
{
new Float:x,Float:y,Float:z;
GetVehiclePos(v,x,y,z);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(i))
{
new vehid = GetPlayerVehicleID(i);
if(vehid != v)SetVehicleToRespawn(v);
}
}
}
return 1;
}[/pawn]
Sry ha nemjó siettem majd leszek csõ addig próbálkozz ha nemjó.

Zuhannak a kocsik
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 19. - 17:27:35 »
0 Show voters
>\" post=\"194816\" timestamp=\"1321719313\"]
vagy használj Objeckt betöltõt , Nállam megoldotta a problémát

http://sampforum.hu/index.php?topic=3771.0
 
[/quote]
Nem volna rossz de nálam a kocsikat kéne lefagyasztani hogy ne essenek le.....nem pedig a playert

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Zuhannak a kocsik
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 19. - 17:32:19 »
0 Show voters
De ha a mapolt mapról esik le a kocsi akkor jó ez
mivel teleport után kb 5-10 mp-t fagyaszt addig betölti az objeckteket így nem esnek le a a kocsik ,,, nekem is ez volt a problémám, de megoldotta

Zuhannak a kocsik
« Válasz #7 Dátum: 2011. november 19. - 20:19:38 »
0 Show voters
De nekem nem a mappolt részem vannak a kocsik hanem az interior alján.............És akkor amikor a szervert elindítom leesnek onnan......nem tom mi lehet a hiba talán az hogy az interior túl magasan van az SF reptér felett vagy vmi.....de nagyon fontos lenne hogy megoldjuk.....azt nem lehet hogy lefagyasztani a kocsikat és miután betöltötte a cuccokat aztán meg felolvasztani õket???

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 20. - 16:35:35 )

Na már megoldottam de köszönöm mindenkinek a segítségét!!!
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 20. - 16:35:35 írta atyo16 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal