A \"space stop animation\" szöveget mikor írja ki?
A ne egész életet pedig úgy állítsd be, hogy...:
van egy ilyen az fs-ben:
[pawn]public KilledBy(playerid,killer){ // Apply \'dying\' animation and kill the player.
if(Zombies[killer][ZombieKilling] == playerid){
ApplyAnimation(playerid,\"Knife\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",1,0,1,0,0,0);
TogglePlayerControllable(playerid,true);
SetPlayerHealth(playerid,0.0);
ClearAnimations(killer);
ZombieKill[playerid] = killer;
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"LOL Megölt egy zombi! xD\");
}
}[/pawn]
ezt írd át erre:
[pawn]public KilledBy(playerid,killer){ // Apply \'dying\' animation and kill the player.
if(Zombies[killer][ZombieKilling] == playerid){
new Float:hp;
GetPlayerHealth(playerid,hp);
ApplyAnimation(playerid,\"Knife\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",1,0,1,0,0,0);
TogglePlayerControllable(playerid,true);
SetPlayerHealth(playerid,hp-50);
ClearAnimations(killer);
ZombieKill[playerid] = killer;
SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"LOL Megölt egy zombi! xD\");
}
}[/pawn]
így az életébõl 50hp-t lefog vonni...
Egyébként ha valósághûen akarod, akkor: Ha elvágják a torkod az életben, akkor meghalsz, és nem csak vértveszítesz v mittomén nemtok jó hasonlatot xD
Vagy te arra gondolsz, hogy egyáltalán mikor levesz az életbõl, akkor ne ölje meg a játékos, bármi is van?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. október 13. - 16:36:41 )
Jah a score:
rákeresel hogy:
[pawn]public Firing(playerid)[/pawn]
És lecseréled erre a hozzá tartozó részt:
[pawn]
public Firing(playerid){
new up_dw,lf_rg,o_keys,weapon;
new Float:x,Float:y,Float:z;
weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerKeys(playerid,o_keys,up_dw,lf_rg);
if(o_keys == KEY_FIRE || o_keys == (KEY_FIRE+128) ){
if(!FiringClick[playerid] || Automatic(weapon))
{
FiringClick[playerid] = true;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
foreach(Bot,b){
if(IsPlayerFacingPlayer(playerid,b,5.0)){
if(IsPlayerInRangeOfPoint(b,WeaponRanges[weapon],x,y,z)){
Zombies[LastZombieHealth] -= float(WeaponDamage[weapon]);
if(Zombies[LastZombieHealth] <= 0.0 && !Zombies[Dying]){
SendDeathMessage(playerid,b,weapon);
Zombies[Dying] = true;
SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);
}
}
}
}
}
}else{
FiringClick[playerid] = false;
}
}[/pawn]