GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: kribeg - 2011. Október 12. - 21:26:12

Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 12. - 21:26:12
Tudjátok letöltöttem Wafffllesss zombie scriptjét az stim.Beraktam az FS-t az is jó de azt a másikat hova kell írni?Ja és azt hogy kell hogy meg is tudjam ölni?
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 12. - 21:43:23
Nem értelek.
Milyen másikat???
Egyébként rálõsz és akkor meghal egy idõ után... Lõdd minigunnal attól hamar meghal.
Cím: zombie
Írta: zoli2 - 2011. Október 12. - 23:13:40
Egy kis segítség nekem is kéne. Autó npc-t meg lehet úgy csinálni hogy élethûen mozogjon?
Cím: zombie
Írta: peepsi - 2011. Október 13. - 07:03:18
Szerintem nem,mert laggol.. :-[
Cím: zombie
Írta: JackBronson - 2011. Október 13. - 09:31:40
Ha belenéztél volna akkor csak pár bizonyos fegyverrel lehet megölni pl M4 Ak...
Deagle Colt...
Kés.
A /zombie parancsal jön le DE CSAK RCON ADMIN hivhatja le.
Utána fut utána kirángat.stb...
Ahányszor beirod a /zombie parancsot annyi zombi jön le.
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 10:40:17
És ezt nem lehet beállítani valahogy ha megölök tudom is én 5 zombit akkor lejön ujra 5?mert egy kicsit idegesítõ mindig beírni hogy /zombie
Cím: zombie
Írta: JackBronson - 2011. Október 13. - 10:50:29
Azt nemtom,hogy-an kéne de ha mondjuk az OnPlayerSpawnál amikor te is lespawwnolsz akkor álltisad be,hogy 5 zombie  be konnektoljon (Connect)
ConnectNPC...
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 11:03:35
Most reggel felmentem a szerómra és mikor beírtam hogy /zombie lerakta a zombit csak nem szalad utánam és nem akar megölni.Ez miért van?
Cím: zombie
Írta: scripter01 - 2011. Október 13. - 11:07:09
pluginok is meg vannak?
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 11:09:51
Sikerült elérnem hogy lerakja és fusson utánam s ha kell meg is öljön mert beraktam az FS-hez elejére, de azt írja ki a jobb alsó sarokba space stop animation :\'(

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 11:13:30 )

Ja és még annyit hogy amikor megölöm iírja hogy kick/banned a zombinak.Ez miért van?
Cím: zombie
Írta: Zsolesszka - 2011. Október 13. - 15:17:04
[pawn]public
OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)) return 1; // Ezt a sort írd be módba ahl keletkezik az üzenet kicked/banned, azért hogy ne vonatkozzon bot játékosokra.
// többi kód
return 1;
}[/pawn]
Honnan lehet letölteni ezt a szkriptet?
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 16:10:23
Azért mer tha megölöd a zombit akkor kickeli...
Azfs-be ami kiírja hogy kicked/banned vagy leave vagy ilyesmi...
Ott az onplayerdisconnectnél a kicked/banned üzi eléd írd:
[pawn]if(!IsPlayerNPC(playerid))[/pawn]
Így nézzen ki:
...
[pawn]case 2:
{
            format(string, sizeof(string), \"*** %s (Id: %d) el lett távolítva a szerverrõl. (Kicked/Banned)\", PlayerName(playerid),playerid);
            if(!IsPlayerNPC(playerid))SendClientMessageToAll(COLOR_YELLOW, string);
}[/pawn]
..
vagy case 2 helyett if(reason == 2) vagy nemtom neked hogyvan.. Mindegy remélem érted...
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 16:19:09
Mostmár jó 8).Csak el kéne valahogy tüntetni a jobb alsó sarokbol azt hogy space stop animation.Ja és még azt hogyan állítsam be hiogy ne az egész életét vigye le az emberemnek?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 16:20:35 )

Ja meg hogy scoret is lehessen kapni érte.
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 16:35:05
A \"space stop animation\" szöveget mikor írja ki?
A ne egész életet pedig úgy állítsd be, hogy...:
van egy ilyen az fs-ben:
[pawn]public KilledBy(playerid,killer){ // Apply \'dying\' animation and kill the player.
if(Zombies[killer][ZombieKilling] == playerid){
    ApplyAnimation(playerid,\"Knife\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",1,0,1,0,0,0);
    TogglePlayerControllable(playerid,true);
    SetPlayerHealth(playerid,0.0);
    ClearAnimations(killer);
    ZombieKill[playerid] = killer;
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"LOL Megölt egy zombi! xD\");
    }
}[/pawn]
ezt írd át erre:
[pawn]public KilledBy(playerid,killer){ // Apply \'dying\' animation and kill the player.
if(Zombies[killer][ZombieKilling] == playerid){
   new Float:hp;
   GetPlayerHealth(playerid,hp);
    ApplyAnimation(playerid,\"Knife\",\"KILL_Knife_Ped_Die\",1,0,1,0,0,0);
    TogglePlayerControllable(playerid,true);
    SetPlayerHealth(playerid,hp-50);
    ClearAnimations(killer);
    ZombieKill[playerid] = killer;
    SendClientMessage(playerid,0xFFFF00FF,\"LOL Megölt egy zombi! xD\");
    }
}[/pawn]
így az életébõl 50hp-t lefog vonni...
Egyébként ha valósághûen akarod, akkor: Ha elvágják a torkod az életben, akkor meghalsz, és nem csak vértveszítesz v mittomén nemtok jó hasonlatot xD
Vagy te arra gondolsz, hogy egyáltalán mikor levesz az életbõl, akkor ne ölje meg a játékos, bármi is van?

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 16:36:41 )

Jah a score:
rákeresel hogy:
[pawn]public Firing(playerid)[/pawn]
És lecseréled erre a hozzá tartozó részt:
[pawn]
public Firing(playerid){
new up_dw,lf_rg,o_keys,weapon;
new Float:x,Float:y,Float:z;
weapon = GetPlayerWeapon(playerid);
GetPlayerKeys(playerid,o_keys,up_dw,lf_rg);
if(o_keys == KEY_FIRE || o_keys == (KEY_FIRE+128) ){
    if(!FiringClick[playerid] || Automatic(weapon))
    {
       FiringClick[playerid] = true;
       GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
       foreach(Bot,b){
         if(IsPlayerFacingPlayer(playerid,b,5.0)){
              if(IsPlayerInRangeOfPoint(b,WeaponRanges[weapon],x,y,z)){
                  Zombies[LastZombieHealth] -= float(WeaponDamage[weapon]);

                  if(Zombies
[LastZombieHealth] <= 0.0 && !Zombies[Dying]){

                      SendDeathMessage(playerid,b,weapon);


                      Zombies
[Dying] = true;

                      SetPlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid)+1);


                  }


              }


           }


       }


    }


}else{


    FiringClick[playerid] = false;


}


}[/pawn]
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 16:40:26
Hát a space animation-os bityót be van rakva az FS a legelejére akkor támadnak is a zombik és akkor ki van írva folyton nyomkodhatom én a spacet de nem csinál semmit és nem tünik el a szöveg és idegesít hogy ott van.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 16:45:23 )

ja és betettem a scoret és ezt írja ki!Hozzáteszem még sosem iszkáltam meg ezt az FS-t:
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\zombie-EN-US.pwn(26) : fatal error 100: cannot read from file: \"foreach\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
És így már nem is mûködik az FS
Cím: zombie
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. Október 13. - 16:49:44
Csak kikell venni a KickZombie() timerbõl a Kick(playerid); sort.
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 16:54:21
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\zombie-EN-US.pwn(26) : fatal error 100: cannot read from file: \"foreach\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
 Még mindig ezt írja ki ja és gang ezt mirefel írtad?
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 17:20:53
\" post=\"185038\" timestamp=\"1318517384\"]
Csak kikell venni a KickZombie() timerbõl a Kick(playerid); sort.
 
[/quote]
AKkor nem dobja ki a zombit hanem ottmarad tétlen a mapon + foglalja a slotot.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 17:21:21 )


Hát a space animation-os bityót be van rakva az FS a legelejére akkor támadnak is a zombik és akkor ki van írva folyton nyomkodhatom én a spacet de nem csinál semmit és nem tünik el a szöveg és idegesít hogy ott van.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 16:45:23 )

ja és betettem a scoret és ezt írja ki!Hozzáteszem még sosem iszkáltam meg ezt az FS-t:
D:\\samp03csvr_R2-2_win32\\filterscripts\\zombie-EN-US.pwn(26) : fatal error 100: cannot read from file: \"foreach\"
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
És így már nem is mûködik az FS
 
[/quote]
Fura, nálam mûködik... o.O
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 17:35:32
Hát ezt nem értem.Még ha nem is piszkálom meg akkor is hibásan írja ki.

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. Október 13. - 17:37:11 )

Sikerült leszedtem a foreach.inc-t és sikerült most próbálom ki hogy jó e.
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 17:41:28
XD Most ez komooly h nemvolt foreach.inc -d? XD
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 17:42:26
Most anyi a bajom hogy lvdm modot használok és a scoret és a pénzt együtt mutatja!Azt hogy tudnám kiszedni hogy a pénzt és a scoret ne a scorenál mutassa.Hogy lehessen kapni zombi ölésér scoret?
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 17:47:53
Idézetet írta: kribeg date=1318520546\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12470\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Most anyi a bajom hogy lvdm modot használok és a scoret és a pénzt együtt mutatja!Azt hogy tudnám kiszedni hogy a pénzt és a scoret ne a scorenál mutassa.Hogy lehessen kapni zombi ölésér scoret?
 
Nem értelek.. :S
Pls érthetõbben fogalmazz.
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 17:50:51
LVDM a gamemodom és abba úgy van beállítva hogy a pénzt scorenak mutatja és nem azt akarom.Ugy akarom hogy a scoret csak zombi megölésekor lehessen kapni.
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 17:53:58
Áhh értem.
xD
OnGameModeInit alján vagyis a GM legalja környékén van egy ilyen sor:
[pawn]SetTimer(\"MoneyGrubScoreUpdate\", 1000, 1);[/pawn]
Ezt töröld ki, ne legyen ott.
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 18:01:29
És azt hol állíthatnám be hogy ne minden fajta embert dobjon ki csak egy fajtát.pl egy parasztot
ja és még azt hogy hogyan állítsam be hogy mondjuk 4 külömbözõ helyre rakja le a zombikat pl.:tegyék fel hogy 4 helyrõl indulnak a zombik már ha ez lehetséges és egyhejre lerak 3-mat azokbol megölök 1-et és utána amiután megöltem rá 20 mp-re ujra spawnolja azt.
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 18:18:32
Srác nem kérsz egy kicsit túl sok mindent? :D
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 13. - 18:24:42
Akkor csak azt kérem hogy hol kell beállítani hogy mien fajta embert dobjon ki?A többit megoldom
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 13. - 19:33:59
[pawn]stock SetupZombie(playerid){[/pawn] alá írod hogy:
SetPlayerSkin(playerid,162);
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 14. - 17:50:47
Nem értem hogyan csináljam meg hogy automatikusan dobálja le a zombikat arra a helyre amit én kiválasztottam
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 14. - 22:27:11
Mármint ha meghal akk újraspawnolja? Vagy hogy érted?
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 14. - 22:46:15
Aha ugy mert azt meg tudom adni hogy hova spawnolja csak az kéne hogy lerakja ha megölök
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 14. - 23:00:14
Cseréld ki:
[pawn]public KickZombie(playerid){
Kick(playerid);
Zombies[playerid][Dying]=false;
KillTimer(Zombies[playerid][HPtimer]); Zombies[playerid][HPtimer] = false;
KillTimer(Zombies[playerid][Ztimers]); Zombies[playerid][Ztimers] = false;
if(Zombies[playerid][NPTIMER]){
    KillTimer(Zombies[playerid][NPTIMER]);
    Zombies[playerid][NPTIMER] = false;
}
new newname[64];
    format(newname,sizeof(newname),\"%s_%d\",ZOMBIE_NAME,LastAdded);
    ConnectNPC(newname,\"zombie\");
}[/pawn]
Koordináták meg:
[pawn]public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid)){ SpawnPlayer(playerid); SetPlayerPos(playerid,x,y,z); }
return 1;
}[/pawn]
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 16. - 15:28:08
nem jó így halhatatlan a zombi
Cím: zombie
Írta: .:Secur:. - 2011. Október 16. - 16:16:33
Idézetet írta: kribeg date=1318771688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"12470\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
nem jó így halhatatlan a zombi
 
Nem biztos, de ha ezt átírod:
 
KillTimer(Zombies[playerid][HPtimer]); Zombies[playerid][HPtimer] = false;

 
erre:
 
KillTimer(Zombies[playerid][HPtimer]); Zombies[playerid][HPtimer] = true;

 
akkor lehet jó lesz.
Cím: zombie
Írta: staubka - 2011. Október 16. - 21:27:11
Én használtam az FS-t nálam meghalt... Egyébként nem mindegy milyen fegyverrel ölöd... m4-el v minigunnal próbáld az biztos megöli.
Cím: zombie
Írta: kribeg - 2011. Október 22. - 13:56:11
és azt hogy állítsam be amikor beírom /zombie akkor hogy hol spawnoljon le?
Cím: zombie
Írta: szabyxxx - 2011. Október 23. - 18:54:24
Hirdesd a szerveredet bannerbe felmegyek és segítek neked  ;D