Simán lejátszod minden játékos számára a zenét a kívánt ranggel. És ha azon kívül tartózkodik, akkor nem fogja hallani, pedig valójában megy a zene. A rangen belül pedig a középponthoz érve egyre hangosabban fogja hallani, mindegy, hol tart a zene.
PlayAudioStreamForPlayer
Simán lejátszod minden játékos számára a zenét a kívánt ranggel. És ha azon kívül tartózkodik, akkor nem fogja hallani, pedig valójában megy a zene. A rangen belül pedig a középponthoz érve egyre hangosabban fogja hallani, mindegy, hol tart a zene. [/quote]Ezt most én nem értem .. Indítsam el Minden playerid-n egyszerre a zenét egy megadott Range-el és akkor nem fog előröl kezdődni mindig? [/quote]Mégiscsak érted. for(new i; i < MAX_PLAYERS; ++i) PlayAudioStreamForPlayer(i, \"http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, 100.00, 1); Az X, Y, Z koordináták 100.00 koordinátás körzetében minden játékos számára el fog indulni a zene. Ha a játékos a 100.00-as körön kívül tartózkodik, nem fogja hallani, de ahogy beér és a középpont felé halad, már hallani fogja. Méghozzá egyre hangosabban - köszönhetően az utolsó paraméternek, amely értéke jelen esetben 1, nem pedig az alapértelmezett 0. Onnan fogja hallani, ahol éppen tart, elvégre folyamatosan megy, csak akkora távolságból már 0 a hangereje.
for(new i; i < MAX_PLAYERS; ++i) PlayAudioStreamForPlayer(i, \"http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, 100.00, 1);
Köszi, hogy szóltál, figyelmetlen voltam. Javítva