GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Milan999 - 2014. október 28. - 12:41:02

Cím: zene indítás hiba
Írta: Milan999 - 2014. október 28. - 12:41:02
Sziasztok! Egy kis segítség kellene
Van egy ilyen scriptem
 
    #include <a_samp>
    #include <zcmd>
    #include <sscanf2>
    CMD:play(playerid,params[])
    {
            for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
            {
            new link[128];
            if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\");
            PlayAudioStreamForPlayer(i,link);
            SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
            }
            return 1;
    }

 
Működik lehet vele zenét indítani csak anyi a baja hogy nem hallja rajtam kívül senki. Nem tudom mi lehet a baj!
A segítséget előre is köszi!
[gmod]Javítottam a tageket![/gmod]
Cím: zene indítás hiba
Írta: .random. - 2014. október 28. - 16:51:01
Így?
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
CMD:play(playerid,params[])
{
new link[128];
if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url] (.mp3!!)\");
for(new i=0; i<GetMaxPlayers(); i++) { if(!IsPlayerConnected(i)) continue; PlayAudioStreamForPlayer(i,link); }
SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
return 1;
}
Cím: zene indítás hiba
Írta: PeterBlue - 2014. október 28. - 20:55:18
 
 #include <a_samp>
   #include <zcmd>
   #include <sscanf2>
    CMD:play(playerid,params[])
    {
            {
            new link[128];
            if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\");
            PlayAudioStreamForPlayer(MAX_PLAYERS,link);
            SendClientMessage(playerid,0x00ff00ff,\"A zene lejátszásra került!\");
            }
            return 1;
    }

 
Nemtudom jó-e, de azért próbáld meg :D
Cím: zene indítás hiba
Írta: Dfoglalo - 2014. október 28. - 21:41:33
Letörölted a kód lényegi részét, a ciklus elejét. Ezzel semmit nem fogsz elérni, csak egy rakás fordítási hibát. Ezzel röviden arra utalnék, hogy ne írj hülyeségeket. Az egy dolog, ha tévedsz, de ez más. Ez szimplán hozzászólás szerzés, ahogyan azt jelenleg kb. 15 témában teszed.
 

new link[128]; // A változót nem kell minden alkalommal létrehozni
if(sscanf(params,\"s[128]\",link)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/play [url]   (Play a Music or a Radio)\"); // Ezt a ciklus előtt kell csekkolni, csak egy alkalommal
SendClientMessage(playerid, 0x00ff00ff, \"A zene lejátszásra került!\"); // Elég egyszer értesíteni a parancs meghívóját
for(new i=0; i<MAX_PLAYERS; i++)
{
    if(IsPlayerConnected(i))
    {
        PlayAudioStreamForPlayer(i, link);
    }
}
Cím: zene indítás hiba
Írta: PeterBlue - 2014. október 28. - 21:52:09
Lekompiláltam, 1 hibát sem észlelt. Gondolom a kommentet neked szántam, én csak megpróbálkoztam, nem mondtam hogy biztosan jó.
Edit: Még most sem teszteltem le, de mindjárt megteszem.
Edit2: Közben leesett, hogy nem tudom megnézni mások is hallják-e
Edit3: Neked volt igazad, tényleg nem működik. Azért a kommentet hagyom, mert sz*rul nézne ki, ha magadban beszélnél itt.
Cím: zene indítás hiba
Írta: Milan999 - 2014. október 29. - 12:56:20
Azóta megoldottam! Azért köszi a segítséget!