-
Hallottam oylanrol hogy lehet oylat hogy egy pontba szól a zene...
ezt hogy lehet?
valaki leírná a scriptet?
kösszi elõre is
-
Ilyen nekem is kéne már régóta..
-
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"url\", X, Y, Z, 10.0, 1);
Esetleg.
-
Jelen esetben nem kell kordintát írni, mert lekéri a játékos pozicióját, és onnan szól a zene, de ha azt akarod, hogy egy kordinátán, akkor kitörlöd a \'new Float\'-okat, és kordit rakdsz az x, y, z helyére. Itt fs-ben.:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
CMD:music(playerid, params[])
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"url\", X, Y, Z, 10.0, 1);
return 1;
}
-
Tessék így probáld!
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, Distance, 1);
-
Tessék így probáld!
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, Distance, 1);
olvasd el a hsz-eket, már rég kapott választ..
-
Tessék így probáld!
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Distance = 5.0;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://somafm.com/tags.pls\", X, Y, Z, Distance, 1);
Leirtam már delay.....