CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);DestroyDynamicArea(areaid);IsValidDynamicArea(areaid);IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod. Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1); [/quote] Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van [/quote]..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van [/quote]..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod. Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1); [/quote] Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van [/quote]..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal. [/quote]Nem egészen úgy van ahogy mondod. Ahogy távolodsz a kijelölt ponttól, a zene úgy halkul/növekedik, ahogy beállítottad a hatótávot. De ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek, meg az offért is (ha az). CMD:zene(playerid, params[]){new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/9160026/irrp_login.mp3\", x, y, z, 30.0, 1);return 1;}
Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van [/quote]..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal. [/quote]Nem egészen úgy van ahogy mondod. Ahogy távolodsz a kijelölt ponttól, a zene úgy halkul/növekedik, ahogy beállítottad a hatótávot. De ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek, meg az offért is (ha az). CMD:zene(playerid, params[]){new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/9160026/irrp_login.mp3\", x, y, z, 30.0, 1);return 1;}
CMD:zene(playerid, params[]){new Float:x, Float:y, Float:z;GetPlayerPos(playerid, x, y, z);PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/9160026/irrp_login.mp3\", x, y, z, 30.0, 1);return 1;}