CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
DestroyDynamicArea(areaid);
IsValidDynamicArea(areaid);
IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);
AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);
[/quote]
Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van
[/quote]
..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);
[/quote]
Float:distance A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van
[/quote]
..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
[/quote]
Nem egészen úgy van ahogy mondod. Ahogy távolodsz a kijelölt ponttól, a zene úgy halkul/növekedik, ahogy beállítottad a hatótávot. De ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek, meg az offért is (ha az).
CMD:zene(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/9160026/irrp_login.mp3\", x, y, z, 30.0, 1);
return 1;
}
- Cím: Zene a kocsi körül
Írta: Flash - 2015. október 19. - 17:55:53- Már csak azt kell megoldani, hogy folyamatosan frissüljön a pozíció a játékos pozíciójával anélkül, hogy újrainduljon a zene. :)
- Cím: Zene a kocsi körül
Írta: myke - 2015. október 23. - 08:12:33- Köszi a segítséget, valamit sikerült összedobni :D