GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: myke - 2015. október 18. - 14:56:04

Cím: Zene a kocsi körül
Írta: myke - 2015. október 18. - 14:56:04
Sziasztok!
Megakarom csinálni, hogy ha berakunk egy zenét a kocsiba, azt a körülötte lévők is hallják. Összedobtam valamit, de hamar rájöttem, hogy nem jó, mert szétfloodol mindent. Hogy tudnám megoldani ezt jól? A válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: BVZS - 2015. október 18. - 15:25:50
a következőket tudom javasolni: streamer.inc
 
CreateDynamicCircle(Float:x, Float:y, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1);
DestroyDynamicArea(areaid);
IsValidDynamicArea(areaid);
IsPlayerInDynamicArea(playerid, areaid, recheck = 0);
AttachDynamicAreaToVehicle(areaid, vehicleid);
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: Flash - 2015. október 18. - 17:40:47
Szerintem egy timer és egy isplayerinrangeofpoint al megvalosithato, csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: BVZS - 2015. október 18. - 18:28:08
Idézetet írta: Flαsн date=1445182847\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
 
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: Flash - 2015. október 18. - 22:10:48
Idézetet írta: twoclose. date=1445185688\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
 
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);
 
[/quote]
 

Float:distance   A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van
 
[/quote]
..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: BVZS - 2015. október 19. - 17:35:27
Idézetet írta: Flαsн date=1445199048\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"58187\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 csak az a baj hogy a hangero ugyanaz kiveve ha megjobban kiakarod dolgozni és ugy 3-4 ugyanazt a zenet rakod fel mas mas hhangerovel es szabalyzod.
 
Minek csinálsz 3-4 zenét amikor itt van ez?
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"link\", X, Y, Z, Distance, 1);
 
[/quote]
 

Float:distance   A távolság, hogy milyen messzirõl lehessen hallani a zenét. Ez csak akkor van hatásssal, ha az usepos 1-re van
 
[/quote]
..de nem a hangerejét növeli és csökkenti ezáltal.
 
[/quote]
Nem egészen úgy van ahogy mondod. Ahogy távolodsz a kijelölt ponttól, a zene úgy halkul/növekedik, ahogy beállítottad a hatótávot. De ha nem erre gondoltál akkor elnézést kérek, meg az offért is (ha az).
 
CMD:zene(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
PlayAudioStreamForPlayer(playerid, \"http://ddl3.data.hu/get/0/9160026/irrp_login.mp3\", x, y, z, 30.0, 1);
return 1;
}

 
 
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: Flash - 2015. október 19. - 17:55:53
Már csak azt kell megoldani, hogy folyamatosan frissüljön a pozíció a játékos pozíciójával anélkül, hogy újrainduljon a zene. :)
Cím: Zene a kocsi körül
Írta: myke - 2015. október 23. - 08:12:33
Köszi a segítséget, valamit sikerült összedobni :D