Szerző Téma: Zene  (Megtekintve 1456 alkalommal)

Zene
« Dátum: 2010. december 14. - 20:14:38 »
0 Show voters
Heló!
Tudom, hogy valahogy meg lehet oldani azt, hogyha egy játékos egy bizonyos ponton van, akkor valamilyen zene szóljon + a sugara.

Nem elérhető Depi

  • 2259
  • Még mindig TrYp. :)
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #1 Dátum: 2010. december 14. - 20:19:26 »
0 Show voters
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:range, Float:x, Float:y, Float:z)
{
      PlayerPlaySound(playerid, soundid, Float:x, Float:y, Float:z);
}

 
Most fogalmam sincs hogy hülyeséget írtam-e próbáld ki.

Zene
« Válasz #2 Dátum: 2010. december 15. - 13:49:17 »
0 Show voters
Kösz szépen :D
Ezt melyik függvény alá kell rakni? Ja és a soundidk mik?

Zene
« Válasz #3 Dátum: 2010. december 15. - 16:30:30 »
0 Show voters
sztem ezt teheted az onplayer spawn alá is.
a soundid-k hez találtam nemrég egy fájlt, amin meg lehet hallgatni, de a samp wikiben is megtalálod. :D
a fájlt ITT letöltheted!

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #4 Dátum: 2010. december 15. - 16:33:59 »
0 Show voters
ICPM függvénykönyvtárral tudod a legegyszerûbben megoldani.
Létrehozol egy láthatatlan ellenõrzõpontot, mikor belelép elindítod a zenét, mikor elhagyja elhallgattatod.
A letöltést megtalálod a fórumon.

Zene
« Válasz #5 Dátum: 2010. december 15. - 16:45:51 »
0 Show voters
De nekem egy diszkóhoz kell :D

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #6 Dátum: 2010. december 15. - 19:47:44 »
0 Show voters
Interiorban is létrehozhatsz láthatatlan ellenõrzõpontot.

Zene
« Válasz #7 Dátum: 2010. december 15. - 19:58:08 »
0 Show voters
Nem úgy, hanem kell a sugára is, hogy még mondjuk 10 méteren belül is hallatszódjon normálisan.
E:
 
IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Float:5, Float:-420.5900, Float:2507.1023, Float:124.3047);
{
      PlayerPlaySound(playerid, 1097, Float:-420.5900, Float:2507.1023, Float:124.3047);
}

 
Na így csináltam meg, de az a baj, hogy nem áll meg a zene, amikor lespawnoltam a skinnel...
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 15. - 20:09:27 írta Skatefield »

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #8 Dátum: 2010. december 15. - 20:10:01 »
0 Show voters
Láthatatlan ellenõrzõpontot bármekkorára állíthatod.

Zene
« Válasz #9 Dátum: 2010. december 15. - 20:11:20 »
0 Show voters
Na akkor mutasd azzal.

Nem elérhető Stray

  • 617
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #10 Dátum: 2010. december 15. - 20:16:05 »
0 Show voters
OnPlayerUpdate alá tedd

Zene
« Válasz #11 Dátum: 2010. december 15. - 20:16:46 »
0 Show voters
De nekem az az ICPM kell csak nem találom sehol...

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #12 Dátum: 2010. december 15. - 20:19:24 »
0 Show voters

Zene
« Válasz #13 Dátum: 2010. december 15. - 20:23:40 »
0 Show voters
Kösz. Jaj ezt nem értem :S Valaki segítsen benne.
Segítsetek már!!!!
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 15. - 21:06:32 írta Skatefield »

Nem elérhető Epsilon

  • 1854
    • Profil megtekintése
Zene
« Válasz #14 Dátum: 2010. december 16. - 17:01:33 »
0 Show voters
Olyan mint a pickup, létrehozod, az OnPlayerEnterInvisibleCP eljárásnál pedig azonosítod, majd lejátszod a zenét.
A OnPlayerLeaveInvisibleCP eljárásnál pedig leállítod azonosítás után.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal