Szerző Téma: DM  (Megtekintve 639 alkalommal)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
DM
« Dátum: 2012. június 09. - 14:55:31 »
0 Show voters
Sziasztok! Csináltam saját DM zónát meg mindent de egy gondom van, azt szeretném ha valaki meg hall a DM -ben akkor úgyan oda spawnolja a DM zónába! Mert ha megölnek akkor már nem ott spawnol hanem a kezdõ helyen valaki le írná mert nem tudok rájönni, hogy kéne meg csinálni ! :(

Nem elérhető instant

  • 2778
  • ZzzzzZ
    • Profil megtekintése
DM
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 09. - 15:01:28 »
0 Show voters

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
DM
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 09. - 15:37:26 »
0 Show voters
Õõõ nézztem de ott nincsen olyasmi amit én kértem egy kicsit nézzd meg jobban! OnPlayerDeath nincsen! Vagy csak én vagyok vak?

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
DM
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 09. - 15:42:15 »
+1 Show voters
Ezután pedig az OnPlayerSpawn eljárásnál rendezetten ellátjuk a különbözo DM-ekhez kapcsolódó feladatokat.
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
   switch(dmid[playerid])
   {
       case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
        case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
         case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
       {
           SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
           SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
         ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
         GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
         GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
         SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
      }
      default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
      {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
          GivePlayerMoney(playerid,100);
          GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
          SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
      }
   }
   return 1;
}

 
[/quote]
Nem OnPlayerDeath hanem OnPlayerSpawn hoz kell rakni

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
DM
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 09. - 15:44:56 »
0 Show voters
jah, kössz Lusta azt hittem, hogy az OnPlayerDeath alá kell írni akkor azért nem ment nekem a DM :D Kössz! +1

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal