sziasztok...
azzal a gonddal küszködöm, hogy mivel nem akarok pl 85 életre 100%-os életért pénzt elvenni, hanem csak a hiányzó 15-öt, hogy csak azért a 15%-ért vonjon le pénzt...
a jelenlegi kód ez,
if(pickupid == healthpickup)
{
new string[256], Float:health;
GetPlayerHealth(playerid, health);
if(health >= 100) return SCM(playerid, red, \"Az életed teljes, nincs szükséged töltésre.\");
if(GetPlayerMoney(playerid) < 100000) return SCM(playerid, red, \"Nincs elég pénzed az életed feltöltéséhez! ($100.000)\");
format(string, sizeof(string), \"A te életed jelenleg: %.0f#.\\nA feltöltéssel %.0f plusz életet kapsz, az ára:$100.000.\\nBiztosan feltöltöd az életed?\", health, 100-health);
SetPlayerPos(playerid, -2965.0872,471.3417,5.0700);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 231);
ShowPlayerDialog(playerid,DIALOG_HEALTH, DIALOG_STYLE_MSGBOX,\"{ffffff}-==[{00ff1e}Életfeltöltés!{ffffff}]==-\", string, \"Igen!\", \"Nem\");
return 1;
}
viszont amikor GivePlayerMoney(playerid, (100-health)*-1000);-el elvenném a pénzt, tag mismatch-et ír, és gondolom ez a float miatt van.
hogy tudom megoldani?