-
Helló.
Hogy tudnám azt megcsinálni, hogy beírom, hogy \"/lampa\"
és akkor kapcsoljon be a kocsiba a lámpa, és ha kiszállok
ugyan úgy világítson és ha még 1x-er beírom akkor meg
kapcsoljon ki.
Ebben segítene nekem valaki?
Elõre is köszönöm a segítséget.
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES];
new panels, doors, lights, tires;
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\nKocsi lámpa világítás script betöltve.\\n\");
for (new x = 1; x < MAX_VEHICLES; x++)
{
VehicleLightsOn
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
}
stock encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
-
#include <a_samp>
#include <zcmd>
new bool: VehicleLightsOn[MAX_VEHICLES];
new panels, doors, lights, tires;
#define PRESSED(%0) \\
(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\nKocsi lámpa világítás script betöltve.\\n\");
for (new x = 1; x < MAX_VEHICLES; x++)
{
VehicleLightsOn
}
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
if (newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
GetVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, lights, tires);
UpdateVehicleDamageStatus(GetPlayerVehicleID(playerid), panels, doors, encode_lights(1, 1, 1, 1), tires);
VehicleLightsOn[GetPlayerVehicleID(playerid)] = true;
}
}
stock encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
Ez micsoda?:OOOOO
-
OnGameModeInit alá szükséges ez:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ManualVehicleEngineAndLights
ha berakod akkor nem csak a lámpát hanem a motort is külön kezeled !
CMD:lampa(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return 1; }
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
lights = !lights;
SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,((lights)?(\"Lámpa felkapcsolva !\"):(\"Lámpa lekapcsolva !\")));
return 1;
}
ha kell segítség a motor kezelésben írj...és teszteld le a parancsot hogy megfelelõen mûködik e számodra !
-
OnGameModeInit alá szükséges ez:
http://wiki.sa-mp.com/wiki/ManualVehicleEngineAndLights
ha berakod akkor nem csak a lámpát hanem a motort is külön kezeled !
CMD:lampa(playerid, params[])
{
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) { return 1; }
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid),engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid, engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
lights = !lights;
SetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SendClientMessage(playerid,0xFF6600FF,((lights)?(\"Lámpa felkapcsolva !\"):(\"Lámpa lekapcsolva !\")));
return 1;
}
ha kell segítség a motor kezelésben írj...és teszteld le a parancsot hogy megfelelõen mûködik e számodra !
Beraktam és az a baj, hogy nem lehet elindulni a kocsival.
És köszi de a motor rendszer nem kell.
Mit tegyek, hogy ne \"freezelje\" le a kocsit?
-
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(!ispassenger)
{
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
}
return 1;
}
javítva
-
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
if(ispassenger)
{
new engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective;
GetVehicleParamsEx(vehicleid,engine,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
SetVehicleParamsEx(vehicleid,1,lights,alarm,doors,bonnet,boot,objective);
}
return 1;
}
Ezt is is beraktam de nem jó....
-
most másold ki és nézd meg