Szerző Téma: Ezt hogyan lehetne megoldani?  (Megtekintve 562 alkalommal)

Ezt hogyan lehetne megoldani?
« Dátum: 2012. Augusztus 28. - 12:58:00 »
0 Show voters
Hogyan lehetne megoldani azt, hogy skint, fegyvert, aktuális pozíciót, töltényszámot, életetszintett mentsen és visszalehetessen tölteni.
Ez azért kell nekem, amikor belép a játékos a dm-be, akkor mentsen el mindent, mert a dm-be elállítódik, új skin, új fegyverek stb.. és amikor kilép, akkor kapja meg a belépést következõ eredeti állapotot(skint, fegyvert, aktuális pozíciót, töltényszámot, életetszintet).

Ezt hogyan lehetne megoldani?
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 28. - 14:15:37 »
0 Show voters
Megoldható.. mindennek kell egy-egy változó..
 
enum dmInfo {
Float:Position[4],
Weapon[13],
Ammo[13],
Skin,
Float:Stat[2]
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][dmInfo];
//dm belépés parancs alá
GetPlayerPos(playerid, pInfo[playerid][Position][0], pInfo[playerid][Position][1], pInfo[playerid][Position][2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, pInfo[playerid][Position][3]);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) GetPlayerWeaponData(playerid, i, pInfo[playerid][Weapon], pInfo[playerid][Ammo]);
pInfo[playerid][skin] = GetPlayerSkin(playerid);
GetPlayerHealth(playerid, pInfo[playerid][stat][0]);
GetPlayerArmour(playerid, pInfo[playerid][stat][1]);
//dm kilépés parancs alá
SetPlayerPos(playerid, pInfo[playerid][Position][0], pInfo[playerid][Position][1], pInfo[playerid][Position][2]);
SetPlayerFacingAngle(playerid, pInfo[playerid][Position][3]);
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++) GivePlayerWeapon(playerid, pInfo[playerid][Weapon], pInfo[playerid][Ammo]);
SetPlayerSkin(playerid, pInfo[playerid][skin]);
SetPlayerHealth(playerid, pInfo[playerid][stat][0]);
SetPlayerArmour(playerid, pInfo[playerid][stat][1]);

 
Fogalmam nincs, mûködik-e :)

Ezt hogyan lehetne megoldani?
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 28. - 14:17:09 »
0 Show voters
Köszi megnézem, hogy megy-e. ;)

Ezt hogyan lehetne megoldani?
« Válasz #3 Dátum: 2012. Augusztus 28. - 20:27:10 »
0 Show voters
Nekem nem :D

Nem elérhető Gabor..

  • 1883
  • Gabor..
    • Profil megtekintése
Ezt hogyan lehetne megoldani?
« Válasz #4 Dátum: 2012. Augusztus 28. - 20:56:46 »
0 Show voters

#include  <     a_samp     >
#include  <     zcmd       >
 
enum e_pData
{
e_iSkin,
e_iWeapon,
e_iWeaponAmmo,
Float: e_fX,
Float: e_fY,
Float: e_fZ,
Float: e_fHealth,
Float: e_fArmour
}
new playerInfo[ MAX_PLAYERS ] [ e_pData ];
 

CMD:dm( playerid )
{
  playerInfo[ playerid ] [ e_iSkin ] = GetPlayerSkin( playerid );
  playerInfo[ playerid ] [ e_iWeapon ] = GetPlayerWeapon( playerid );
  playerInfo[ playerid ] [ e_iWeaponAmmo ] = GetPlayerAmmo( playerid );
 
  GetPlayerHealth( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_fHealth ] );
  GetPlayerArmour( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_fArmour ] );
  GetPlayerPos( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_fX ], playerInfo[ playerid ] [ e_fY ], playerInfo[ playerid ] [ e_fZ ] );
  return 1;
}
 
CMD:exitdm( playerid )
{
  SetPlayerSkin( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_iSkin ] );
  GivePlayerWeapon( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_iWeapon ], playerInfo[ playerid ] [ e_iWeaponAmmo ] );
 
  SetPlayerHealth( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_fHealth ] );
  SetPlayerArmour( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_fArmour ] );
  SetPlayerPos( playerid, playerInfo[ playerid ] [ e_fX ], playerInfo[ playerid ] [ e_fY ], playerInfo[ playerid ] [ e_fZ ] );
  return 1;
}

 
Illeszd be a Te scriptedbe!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal