Szerző Téma: OnPlayerKeyStateChange  (Megtekintve 612 alkalommal)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
OnPlayerKeyStateChange
« Dátum: 2012. Augusztus 24. - 15:27:36 »
0 Show voters
Csáó!
a OnPlayerUpdate(playerid) funkcióhoz vagy olyan lehetõség, hogy  a H betû lenyomásánál csinál ezt azt?
« Utoljára szerkesztve: 2012. Augusztus 24. - 15:37:04 írta Tomee »

OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #1 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 15:29:36 »
0 Show voters
Nem az OnPlayerUpdate kell hanem ez:
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #2 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 15:33:56 »
0 Show voters
Bakter tényleg rosszat írtam :D Bakter. De a kérdés adott, szóval a
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)

 
funkcióhoz van egy H gombos változat.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #3 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 15:49:47 »
+1 Show voters
Ezen a linken megtalálsz minden gombot. Ami neked kell:
KEY_CROUCH    2    ~k~~PED_DUCK~    ~k~~VEHICLE_HORN~    C    H/CAPSLOCK
 
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
     if(newkeys & KEY_CROUCH)
     {
           // ha megnyomta
     }
}

De ez ha jól értettem akkor ez jármûben H gombbal, gyalogosan pedig a guggolás gombbal mûködik.

Nem elérhető Tomee

  • 385
    • Profil megtekintése
OnPlayerKeyStateChange
« Válasz #4 Dátum: 2012. Augusztus 24. - 15:59:50 »
0 Show voters
köszöntem

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal