Sziasztok! Valami nagy baj van a zárásokkal, valaki megtudná írni úgy, hogymûködjön az egész, és 0 error?
CMD:trunk(playerid, params[])
{
new akcio[16], fegyver, msg[128];
if(sscanf(params, \"sd\", akcio, fegyver))
{
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[----------|TRUNK HASZNÁLAT|----------]\");
SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverki [FegyverID] - Elõveheted vele a megadott fegyvered\");
SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk fegyverbe [MelyikHelyre] - Elrakhatod vele a kezedben lévõ fegyvered\");
SendClientMessage(playerid, FEHER, \"/trunk info
- - Kilistázza, hogy melyik férõhelyeden mi és hány tárral van\");
}
else
{
if(strfind(akcio, \"info\", true) != -1)
{
new counter = 0;
new result;
for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
{
new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
if(dist)
{
result = i;
counter++;
}
}
switch(counter)
{
case 0:
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
}
case 1:
{
/*if(IsAnOwnableCar(result))
{
if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\");
return 1;
}
}*/
if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
return 1;
}
else {
if(vInfo[result][vFegyver1] != 0)
{
format(msg, 128, \"1-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver1]), vInfo[result][vTolteny1]);
}
else { format(msg, 128, \"1-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
SendClientMessage(playerid, PIROS, \"[-----| Fegyvertár |-----]\");
SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
if(vInfo[result][vFegyver2] != 0)
{
format(msg, 128, \"2-es férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver2]), vInfo[result][vTolteny2]);
}
else { format(msg, 128, \"2-es férõhely: Nincs fegyver!\"); }
SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
if(vInfo[result][vFegyver3] != 0)
{
format(msg, 128, \"3-as férõhely: %s, %d tölténnyel\", FegyverNev(vInfo[result][vFegyver3]), vInfo[result][vTolteny3]);
}
else { format(msg, 128, \"3-as férõhely: Nincs fegyver!\"); }
SendClientMessage(playerid, FEHER, msg);
format(msg, 128, \"* %s megnézi a csomagtartót\", GetName(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
}
default:
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Több kocsi is van a közeledben\");
return 1;
}
}
return 1;
}
if(strfind(akcio, \"fegyverki\", true) != -1)
{
new counter = 0;
new result;
for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
{
new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
if(dist)
{
result = i;
counter++;
}
}
switch(counter)
{
case 0:
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
}
case 1:
{
/*if(IsAnOwnableCar(result))
{
if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\");
return 1;
}
}*/
if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
return 1;
}
else {
if(fegyver == 1)
{
if(vInfo[result][vFegyver1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
if(vInfo[result][vTolteny1] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
GivePlayerWeapon(playerid,vInfo[result][vFegyver1], vInfo[result][vTolteny1]);
vInfo[result][vFegyver1] = 0;
vInfo[result][vTolteny1] = 0;
if(OwnedVeh(result) != 0)
{
SavePrivVeh(result);
}
format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
print(msg);
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
if(fegyver == 2)
{
if(vInfo[result][vFegyver2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
if(vInfo[result][vTolteny2] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver2], vInfo[result][vTolteny2]);
vInfo[result][vFegyver2] = 0;
vInfo[result][vTolteny2] = 0;
if(OwnedVeh(result) != 0)
{
SavePrivVeh(result);
}
format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
print(msg);
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
if(fegyver == 3)
{
if(vInfo[result][vFegyver3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen nincs fegyver!\");
if(vInfo[result][vTolteny3] == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ehhez a fegyverhez nincs lõszer!\");
if(GetPlayerWeapon(playerid) > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Már van a kezedben fegyver!\");
GivePlayerWeapon(playerid, vInfo[result][vFegyver3], vInfo[result][vTolteny3]);
vInfo[result][vFegyver3] = 0;
vInfo[result][vTolteny3] = 0;
if(OwnedVeh(result) != 0)
{
SavePrivVeh(result);
}
format(msg, 128, \"* %s kivesz a csomagtartóból egy fegyvert\", GetName(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
}
default:
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Több kocsi is van a közeledben\");
return 1;
}
}
return 1;
}
if(strfind(akcio, \"fegyverbe\", true) != -1)
{ //1
new counter = 0;
new result;
for(new i; i != MAX_VEHICLES; i++)
{
new dist = CheckPlayerDistanceToVehicle(3.5, playerid, i);
if(dist)
{
result = i;
counter++;
}
}
switch(counter)
{ //2
case 0:
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nincs kocsi a közeledben!\");
}
case 1:
{//3
/*if(IsAnOwnableCar(result))
{
if(PlaypPcarkey]erInfo[playerid][pPcarkey] == result) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey2] == result) { }
else if(PlayerInfo[playerid][pPcarkey3] == result) { }
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \" Csomagtartó zárva !\");
return 1;
}
}*/
if(vInfo[result][vLocked] == 1) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"A csomagtartó zárva!\");
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Nem tudsz belepakolni ha nem vagy a csomagtartónál!\");
return 1;
}
else {//4
if(fegyver == 1)
{
if(vInfo[result][vFegyver1] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyver!\");
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
vInfo[result][vFegyver1] = GetPlayerWeapon(playerid);
vInfo[result][vTolteny1] = GetPlayerAmmo(playerid);
if(OwnedVeh(result) != 0)
{
SavePrivVeh(result);
}
RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
if(fegyver == 2)
{
if(vInfo[playerid][vFegyver2] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
vInfo[result][vFegyver2] = GetPlayerWeapon(playerid);
vInfo[result][vTolteny2] = GetPlayerAmmo(playerid);
if(OwnedVeh(result) != 0)
{
SavePrivVeh(result);
}
RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
if(fegyver == 3)
{
if(vInfo[playerid][vFegyver3] > 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Ezen a helyen már van fegyvered!\");
if(GetPlayerWeapon(playerid) == 0) return SendClientMessage(playerid, HPIROS, \"HearsRPG: Nincs is semmi a kezedben!\");
vInfo[result][vFegyver3] = GetPlayerWeapon(playerid);
vInfo[result][vTolteny3] = GetPlayerAmmo(playerid);
if(OwnedVeh(result) != 0)
{
SavePrivVeh(result);
}
RemovePlayerWeapon(playerid,GetPlayerWeapon(playerid));
format(msg, 128, \"* %s berakott a csomagtartóba egy fegyvert\", GetName(playerid));
ProxDetector(30.0, playerid, msg, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN, MESZIN);
}
}
default:
{
SendClientMessage(playerid, HPIROS, \" Több kocsi is van a közeledben\");
return 1;
}
}
}
return 1;
}
return 1;
}