Sziasztok.
Úgy vettem észre eddig, hogy itt szinte senki sem ért a YSI-hez, úgyhogy szerintem feleslegesen nyitottam ezt a témát, mert nem fog válaszolni senki.
Tehát a y_classes függvénykönyvtárral van problémám.
Mikor belépek a szerverre, nincsen skin-választó, és egy YSI errort kapok a konzolban:
*** YSI Error: No YSI classes found
y_classes funkciók a GM-ben:
new skin[300];
for(new i = -1; i < 299; i++) skins = Class_Add(i, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, WEAPON_DEAGLE, 100);
new i;
for(i = 0; i < 300; i ++)
{
if(i == (0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116)) continue;
else Class_SetPlayer(i, playerid, false);
}
// Grove
Class_SetPlayer(skins[0], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[105], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[106], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[107], playerid, true);
// Ballas
Class_SetPlayer(skins[102], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[103], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[104], playerid, true);
// Vagos
Class_SetPlayer(skins[108], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[109], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[110], playerid, true);
// Aztecas
Class_SetPlayer(skins[292], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[114], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[115], playerid, true);
Class_SetPlayer(skins[116], playerid, true);
Betettem az OnPlayerRequestClassEx_ F függvényt is, alatta vannak dolgok, de nem megy így sem...
Mi okozhatja?
Én asszem, hogy így kell. Mármint a zárójelekre gondolsz?
Ez olyan mint
if(valtozo - (valtozo +2))
nem?
Lehet hülyeséget írtam, lényeg hogy ami zárójelben van, az lesz 1 érték, és abból kivonom a változó értékét.
Láttam valahol, hogy így oldották meg, de kipróbálom switch-el, hátja jó lesz.
U.I.: Amúgy szerintem sem a ysi hibája, csak én csináltam rosszul valamit, de azt nem tudom, hogy mit.
switch(i)
{
case 0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116: continue;
}
Class_SetPlayer(i, playerid, false);
Akkor ez hozzáadja az összes skint, kivéve a felsoroltakat?
Áww nem mûködik.
Tuti én csináltam valami ciklust vagy valamit rosszul...
Amit kéne neki csinálni:
1, Elmenti a változóba az összes skint
2, Egy dialogban ki lehet választani két Virt. Világot, abból ha az egyikre megy, akkor az összes skint hozzáadja, ha meg a másikra, akkor meg csak párat.
De egyáltalán nem csinál semmit... még mindig a \"No YSI classes\" errort kapom :\'(
E:
Megvan!
Ebben van a hiba:
for(new i = -1; i < 299; i++) skins = Class_Add(i, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, WEAPON_DEAGLE, 100);
(A skineket egy \"skins\" nevû 300 méretû tömbben tárolja.)
Nem ad hozzá egy skint sem. Elvileg el kéne mentenie a változóba.