Szerző Téma: YSI y_classes probléma  (Megtekintve 1055 alkalommal)

YSI y_classes probléma
« Dátum: 2011. november 02. - 16:57:59 »
0 Show voters
Sziasztok.
Úgy vettem észre eddig, hogy itt szinte senki sem ért a YSI-hez, úgyhogy szerintem feleslegesen nyitottam ezt a témát, mert nem fog válaszolni senki.
Tehát a y_classes függvénykönyvtárral van problémám.
Mikor belépek a szerverre, nincsen skin-választó, és egy YSI errort kapok a konzolban:
 
 *** YSI Error: No YSI classes found

 
y_classes funkciók a GM-ben:
 
new skin[300];

 

for(new i = -1; i < 299; i++) skins = Class_Add(i, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, WEAPON_DEAGLE, 100);

 


      new i;
      for(i = 0; i < 300; i ++)
      {
          if(i == (0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116)) continue;
          else Class_SetPlayer(i, playerid, false);
      }
      // Grove
      Class_SetPlayer(skins[0], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[105], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[106], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[107], playerid, true);
      // Ballas
      Class_SetPlayer(skins[102], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[103], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[104], playerid, true);
      // Vagos
      Class_SetPlayer(skins[108], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[109], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[110], playerid, true);
      // Aztecas
      Class_SetPlayer(skins[292], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[114], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[115], playerid, true);
      Class_SetPlayer(skins[116], playerid, true);

Betettem az OnPlayerRequestClassEx_ F függvényt is, alatta vannak dolgok, de nem megy így sem...
Mi okozhatja?

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSI y_classes probléma
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 02. - 17:01:20 »
0 Show voters
Hát én még nem sûrûn használtam ezt a függvénykönyvtárát, szóval nem biztos, hogy sokat tudok segíteni.
y_classes témájába kéne írnod a hivatalos fórumon.
Amúgy ezt mióta csinálják így ? Mert szerintem ez így nem helyes megoldás!
[pawn]
if(i == (0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116)) continue;
[/pawn]

YSI y_classes probléma
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 02. - 17:20:49 »
0 Show voters
Én asszem, hogy így kell. Mármint a zárójelekre gondolsz?
Ez olyan mint
 

if(valtozo - (valtozo +2))

 
nem?
Lehet hülyeséget írtam, lényeg hogy ami zárójelben van, az lesz 1 érték, és abból kivonom a változó értékét.
Láttam valahol, hogy így oldották meg, de kipróbálom switch-el, hátja jó lesz.
U.I.: Amúgy szerintem sem a ysi hibája, csak én csináltam rosszul valamit, de azt nem tudom, hogy mit.

Nem elérhető kurta999

  • 2759
  • Éllő fédisznó
    • Profil megtekintése
YSI y_classes probléma
« Válasz #3 Dátum: 2011. november 02. - 17:55:05 »
0 Show voters
Van y_class-es hez egy alap gamemod a YSI mappában. ( legalábbis én láttam, ha a 3.0 RC-hez nincs, akkor az 1.0-t próbáld )
 
if(i == (0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116)) continue;[/quote]
Amúgy meg ez csak switch-el mûködik.

YSI y_classes probléma
« Válasz #4 Dátum: 2011. november 02. - 18:37:45 »
0 Show voters
               switch(i)
         {
            case 0, 105, 106, 107, 102, 103, 104, 108, 109, 110, 292, 114, 115, 116: continue;
         }
          Class_SetPlayer(i, playerid, false);

 
Akkor ez hozzáadja az összes skint, kivéve a felsoroltakat?

YSI y_classes probléma
« Válasz #5 Dátum: 2011. november 02. - 19:13:36 »
0 Show voters
Igen.

YSI y_classes probléma
« Válasz #6 Dátum: 2011. november 02. - 19:42:18 »
0 Show voters
Áww nem mûködik.
Tuti én csináltam valami ciklust vagy valamit rosszul...
Amit kéne neki csinálni:
1, Elmenti a változóba az összes skint
2, Egy dialogban ki lehet választani két Virt. Világot, abból ha az egyikre megy, akkor az összes skint hozzáadja, ha meg a másikra, akkor meg csak párat.
De egyáltalán nem csinál semmit... még mindig a \"No YSI classes\" errort kapom  :\'(
E:
Megvan!
Ebben van a hiba:
 
for(new i = -1; i < 299; i++) skins = Class_Add(i, 0.0, 0.0, 0.0, 0.0, WEAPON_DEAGLE, 100);

 
(A skineket egy \"skins\" nevû 300 méretû tömbben tárolja.)
Nem ad hozzá egy skint sem. Elvileg el kéne mentenie a változóba.
« Utoljára szerkesztve: 2011. november 03. - 22:59:31 írta Zinthos »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal