Szerző Téma: Kamera mozgatás  (Megtekintve 1192 alkalommal)

Kamera mozgatás
« Dátum: 2017. június 01. - 13:18:25 »
0 Show voters
Sziasztok, megtudná valaki mondani, hogy a
 
TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
InterpolateCameraPos(playerid, 0.0, 0.0, 10.0, 1000.0, 1000.0, 30.0, 10000, CAMERA_MOVE);
 
miért nem működik a csatlakozásnál?  Minden más függvény alatt működik, de az OnPlayerConnectnél nem akar megmozdulni a kamera.

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kamera mozgatás
« Válasz #1 Dátum: 2017. június 01. - 13:37:09 »
+1 Show voters
OnPlayerRequestClass Alá rakd be
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 01. - 13:41:48 írta Flash »

Kamera mozgatás
« Válasz #2 Dátum: 2017. június 01. - 14:51:39 »
0 Show voters
Azzal meg az a baj, hogy kellene a karakterválasztó is. Nem RP szerver

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Kamera mozgatás
« Válasz #3 Dátum: 2017. június 01. - 18:12:51 »
+1 Show voters
igy probald... Bocs ekezet miatt valami van billentyummel.
 

new Camera[MAX_PLAYERS];
forward mozgokamera(playerid, type);
public mozgokamera(playerid, type)
{
    switch(type)
    {
            case 0:
            {
              TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
         InterpolateCameraPos(playerid, 0.0, 0.0, 10.0, 1000.0, 1000.0, 30.0, 10000, CAMERA_MOVE);
                    //SetTimerEx(\"mozgokamera\", 7000-600, 0, \"id\", playerid, 1);
 
            }
     }
return 0;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Camera[playerid] = SetTimerEx(\"mozgokamera\", 2000, false, \"i\", playerid);
.............
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, false); //false nem tru igen
    SetCameraBehindPlayer(playerid);
    TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
    KillTimer(Camera[playerid]);
   
...............
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
        TogglePlayerSpectating(playerid, 0);
        TogglePlayerControllable(playerid, false);
        //SetTimerEx(\"mozgokamera\", 6000, 0, \"id\", playerid, 0);
        SetCameraBehindPlayer(playerid);
        KillTimer(Camera[playerid]);
        return 1;
    }

 
 
« Utoljára szerkesztve: 2017. június 01. - 18:13:21 írta ZSOLTI99 »

Kamera mozgatás
« Válasz #4 Dátum: 2017. június 02. - 12:42:17 »
0 Show voters
Köszönöm, működik

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal