GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Fancumka - 2010. június 30. - 09:52:56
-
A szerveremhez a [HUN].....:::Desert Stunt Szerver:::..... -hez csináltam kb 8000 objectet. És csak 150-et tölt be. Olvastam fórumokon, hogy ez az xStreamer engedi, hogy bármennyit bele tegyek. Le is töltöttem csak nem tudom hogyan kell telepíteni vagy bele tenni valahova hogy muködjön minden object. Ezért kérek segítséget hogy valaki légyszíves írja le hogy mit tegyek.
Elore is Köszönöm!!!
-
Ez a plugin be lett tiltva, mert ha használod, annak következményei lehetnek, Kivéve ha 0.2Xen használod. Ne is várj tole többet 0.3a esetén.
Jelenleg ez a legjobb
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=4331.0
-
Jó és amit adtál most linket letöltöm a Server Plugint és mit csináljak vele???
-
Ez a plugin be lett tiltva, mert ha használod, annak következményei lehetnek, Kivéve ha 0.2Xen használod. Ne is várj tole többet 0.3a esetén.
Jelenleg ez a legjobb
http://users.atw.hu/hun-sa-mp-forum/index.php?topic=4331.0
Meg hát ezzel a linkel mit csináljak??? Le se lehet tölteni....Már törölték a fájlt
-
Ne duplapostolj..!
-
keresgélj.. Mondjuk a topic indítójának lehetett vna annyi esze, h amit feltöltöttem megint, azt írja be link helyére..
http://solidfiles.com/d/9c19/
-
keresgélj.. Mondjuk a topic indítójának lehetett vna annyi esze, h amit feltöltöttem megint, azt írja be link helyére..
http://solidfiles.com/d/9c19/
Na jó köszi... És ha letöltöttem mit csináljak vele????
-
keresgélj.. Mondjuk a topic indítójának lehetett vna annyi esze, h amit feltöltöttem megint, azt írja be link helyére..
http://solidfiles.com/d/9c19/
Na jó köszi... És ha letöltöttem mit csináljak vele????
[/quote]
Le van írva oda... :mistrust:
-
native Streamer_TickRate(rate);
native Streamer_MaxItems(type, items);
native Streamer_VisibleItems(type, items);
Updates:
native Streamer_Update(playerid);
native Streamer_UpdateEx(playerid, Float:x, Float:y, Float:z);
Data Manipulation:
native Streamer_GetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, &Float:result);
native Streamer_GetIntData(type, {Text3D,_}:id, data);
native Streamer_SetFloatData(type, {Text3D,_}:id, data, Float:value);
native Streamer_SetIntData(type, {Text3D,_}:id, data, value);
native Streamer_GetUpperBound(type);
Miscellaneous:
native Streamer_IsItemVisible(playerid, type, {Text3D,_}:id);
native Streamer_DestroyAllVisibleItems(playerid, type);
native Streamer_CountVisibleItems(playerid, type);
Objects:
native CreateDynamicObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicObject(objectid);
native IsValidDynamicObject(objectid);
native SetDynamicObjectPos(objectid, Float:x, Float:y, Float:z);
native GetDynamicObjectPos(objectid, &Float:x, &Float:y, &Float:z);
native SetDynamicObjectRot(objectid, Float:rx, Float:ry, Float:rz);
native GetDynamicObjectRot(objectid, &Float:rx, &Float:ry, &Float:rz);
native MoveDynamicObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed);
native StopDynamicObject(objectid);
native DestroyAllDynamicObjects();
native CountDynamicObjects();
Pickups:
native CreateDynamicPickup(modelid, type, Float:x, Float:y, Float:z, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicPickup(pickupid);
native IsValidDynamicPickup(pickupid);
native DestroyAllDynamicPickups();
native CountDynamicPickups();
Checkpoints:
native CreateDynamicCP(Float:x, Float:y, Float:z, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicCP(checkpointid);
native IsValidDynamicCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicCPs();
native CountDynamicCPs();
Race Checkpoints:
native CreateDynamicRaceCP(type, Float:x, Float:y, Float:z, Float:nextx, Float:nexty, Float:nextz, Float:size, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = 100.0);
native DestroyDynamicRaceCP(checkpointid);
native IsValidDynamicRaceCP(checkpointid);
native TogglePlayerDynamicRaceCP(playerid, checkpointid, toggle);
native TogglePlayerAllDynamicRaceCPs(playerid, toggle);
native IsPlayerInDynamicRaceCP(playerid, checkpointid);
native DestroyAllDynamicRaceCPs();
native CountDynamicRaceCPs();
hát kösz sokra megyek ezzel....Azt se tudom mik ezek
-
És mi lenne ha végig olvasnád ?
Ezek a függvények, amit ide másoltál, DE lentebb le van írva a használata is!!! :mistrust:
-
Ez már nekem fáj xD
-
Ez már nekem fáj xD
Nem érted hogy nem tudom megcsinálni???? Éppen ezért kértem segítséget.... :\'(
Mindent megcsináltam ahogy a readmebe le volt írva de akkor sem jelenití meg. HELP