#include <a_samp>new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN];new file[128];enum PLAYER_MAIN {test,};public OnPlayerConnect(playerid){pInfoOlvas(playerid);return 1;}pInfoOlvas(playerid){format(file, sizeof(file), \"C:\\asdasd\", pName(playerid));dini_Int(file, \"test\") = pInfo[playerid][test]}
C:\\asdasd
pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");
#include <a_samp>#include <dini>enum PLAYER_MAIN {test};new pInfo[MAX_PLAYERS][PLAYER_MAIN],file[128];public OnPlayerConnect(playerid) {pInfoOlvas(playerid);return 1;}stock pInfoOlvas(playerid) {format(file, sizeof(file), \"asdasdasd/%s.ini\", pName(playerid));if(fexist(file)) {dini_Create(file);dini_IntSet(file, \"test\", 0);}pInfo[playerid][test] = dini_Int(file, \"test\");}
Ennyire hülyének nézel?^.- -.-Szerinted nem menteném el?Rossz amit írtál, és nem mûködik így sem...-.-\"
Lenyugodtam, de értsd meg amit írtál, az sem mûködik, amit én írtam, azt rosszul írtam le, mert a gamemode-ban helyesen volt.Csak nem értem, hogyha meghatározom Connectnél, hogy:[coda]pInfo[playerid][Test] = dini_Int(helye, \"Test\");