Hi
Milyen mta map include?
Kicsit bõvebben ha lehetne.
Nyisd meg az mta map include fájlt keresd meg a CreateObject részt és írd át CreateDynamicObject-re persze, ha használod akkor a módban így legyen:
[pawn]
#include <a_samp>
#include <streamer>
#include <mtamapinc> // nem tudom a pontos nevét
[/pawn]
Ellenkezõ esetben jön az \"undefined symbol CreateDynamicObject\".
Off:
Egyébként már régóta szenvedsz itt a plusz objectek-kel, miért nem küldöd át valakinek az egészet hogy átnézze persze olyannak aki ért hozzá és 2 perc múlva megmondja mivel cseszed az idõt fél éve.
Másold ez a kódot a módodba:
[pawn]
stock
objectinfo()
{
new
ob;
ob = CreateObject(980,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0,0.0); printf(\" CreateObject = %d\", (ob-1)); DestroyObject(ob);
#if defined _streamer_included
printf(\" CreatedynamicObject = %d\", CountDynamicObjects());
#endif
}
[/pawn]
Majd hívd meg az OnGameModeInit alatt a következõ képpen:
[pawn]
public
OnGameModeInit()
{
// sok sok kód
// és a leges legvégére ahol a return 1; van közvetlen elé:
objectinfo();
return 1;
}
[/pawn]
Én ezt ez eredményt kaptam: [2011.08.10 09:58:58] CreateObject = 0
[2011.08.10 09:58:58] CreatedynamicObject = 5122
[/quote]
és te, milyen eredményt kaptál?