C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2743) : warning 219: local variable \"name\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2743) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\Modtesztelés\\Fejlesztés\\pc.pwn(2833) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
A módban többször van létrehozva a \'string\' és a \'name\' változó, vagy nevezd át, vagy ha globálisan létrevan hozva már, akkor töröld!
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\dini.inc(239) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\fixchars.h.inc(69) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Documents and Settings\\Rendszergazda\\Asztal\\SA-MP 03D\\pawno\\include\\fixchars.h.inc(76) : warning 219: local variable \"string\" shadows a variable at a preceding level
A módban lévõ változó megegyezik az includeban lévõvel, a módban lévõt nevezd át str-re, vagy akármire.
Ha ez megvan, és mégsem jó, akkor máshol is ugyaz azt csináld, de ha változót átnevezted, akkor ott is átkell nevezned, ahol használod!
de ez a 239 meg 69 meg 76. sor tök olyan helyre mutat ahol egy darab string sincs...
ilyenek vannak .:
69.
#define TEAM_FARMER 7
76.
#define TEAM_HAJOS 14
239.
#define DIALOG_2 (2)
/*********************************************/
2743.
new name[MAX_PLAYER_NAME], string[128];
2833
[pawn] new aname[MAX_PLAYER_NAME],string[128];[/pawn]