- 
				
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\MySQL ORFK\\gamemodes\\ORFK.pwn(791) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding level
 
Ez mit jelent? :D
			 
			
			- 
				2x van definálva
			
 
			
			- 
				Ezt meglehet csinálni,hogy ne írja?
Mind például a sor eltolódásokat?
			 
			
			- 
				
Ezt meglehet csinálni,hogy ne írja?
Mind például a sor eltolódásokat?
 
persze,az egyik nevét átírod pname2-re,és ahol használod ott is,és már nem fogja írni
			 
			
			- 
				10000 sort nem fogok átírni...
Az elõbb erre gondoltam: 
#pragma tabsize 0 // Ugye ez nem jelzi ha sor eltolódás van...
			 
			
			- 
				
2x van definálva
 
ergó, csínsz neki egy globálisat (mód elejére) és a másikat(többit) kiveszed. ennyi xd
 
stock pName( playerid )
{
   static
   PlayerName[ MAX_PLAYER_NAME ];
   GetPlayerName( playerid, PlayerName, MAX_PLAYER_NAME );
   return PlayerName;
}
 
- mód végére, és a new pName -kat kiszeded.
			 
			
			- 
				mint mondtam: 
10000 sort nem fogok átírni...[/quote]
			
 
			
			- 
				ám, semmit nem jelent a warn úgyh ..
			
 
			
			- 
				Nem kell átírni.. Az egyik valószínûleg globális a másik meg csak helyi változó, tehát elég ha a helyit átnevezed
			
 
			
			- 
				
mint mondtam: 
10000 sort nem fogok átírni...
 
[/quote]
Leírták kétszer de te nem fogod fel. :D
Egyik se írta hogy most te 10 ezer sort írj át, ami persze nem azt jelenti hogy tízezer pName van használatban a módban max 100, amit a szövegszerkesztõ replace funkciója maximum 1 másodperc alatt átírja, de mindegy.
Ennyit errõl.
A másik dolog meg hogy kétszer van létrehozva a pName változó vagy eljárás keveréke.
Csupán annyit kell tenned hogy megkeresed az egyik 
stock pName(  ................  return akarmi;
részt, és törlöd a fenébe.
Ennyi az egész, de te,                 csak kínlódsz.
			
 
			
			- 
				Full felesleges külön név változókat létrehozni, ebbõl van a legtöbb scriptben a kavarodás..
Vagy csinálsz a script elején egy globális változót, vagy stockolod.. Így kevesebb memóriát igényel, illetve nem fog hibákat írni.
Ugyanezt csinálhatod a karakterláncokkal is.