-
E:\\Documents and Settings\\Davee\\Asztal\\MySQL ORFK\\gamemodes\\ORFK.pwn(791) : warning 219: local variable \"pName\" shadows a variable at a preceding level
Ez mit jelent? :D
-
2x van definálva
-
Ezt meglehet csinálni,hogy ne írja?
Mind például a sor eltolódásokat?
-
Ezt meglehet csinálni,hogy ne írja?
Mind például a sor eltolódásokat?
persze,az egyik nevét átírod pname2-re,és ahol használod ott is,és már nem fogja írni
-
10000 sort nem fogok átírni...
Az elõbb erre gondoltam:
#pragma tabsize 0 // Ugye ez nem jelzi ha sor eltolódás van...
-
2x van definálva
ergó, csínsz neki egy globálisat (mód elejére) és a másikat(többit) kiveszed. ennyi xd
stock pName( playerid )
{
static
PlayerName[ MAX_PLAYER_NAME ];
GetPlayerName( playerid, PlayerName, MAX_PLAYER_NAME );
return PlayerName;
}
- mód végére, és a new pName -kat kiszeded.
-
mint mondtam:
10000 sort nem fogok átírni...[/quote]
-
ám, semmit nem jelent a warn úgyh ..
-
Nem kell átírni.. Az egyik valószínûleg globális a másik meg csak helyi változó, tehát elég ha a helyit átnevezed
-
mint mondtam:
10000 sort nem fogok átírni...
[/quote]
Leírták kétszer de te nem fogod fel. :D
Egyik se írta hogy most te 10 ezer sort írj át, ami persze nem azt jelenti hogy tízezer pName van használatban a módban max 100, amit a szövegszerkesztõ replace funkciója maximum 1 másodperc alatt átírja, de mindegy.
Ennyit errõl.
A másik dolog meg hogy kétszer van létrehozva a pName változó vagy eljárás keveréke.
Csupán annyit kell tenned hogy megkeresed az egyik
stock pName( ................ return akarmi;
részt, és törlöd a fenébe.
Ennyi az egész, de te, csak kínlódsz.
-
Full felesleges külön név változókat létrehozni, ebbõl van a legtöbb scriptben a kavarodás..
Vagy csinálsz a script elején egy globális változót, vagy stockolod.. Így kevesebb memóriát igényel, illetve nem fog hibákat írni.
Ugyanezt csinálhatod a karakterláncokkal is.