Szerző Téma: Kapu  (Megtekintve 483 alkalommal)

Nem elérhető pisti525

  • 906
  • One Shot, One Kill
    • Profil megtekintése
Kapu
« Dátum: 2012. november 25. - 16:11:40 »
0 Show voters
Sziasztok!
Küldene nekem valaki egy teljes kaput hogy néz ki ? maga a pawno részére gondolok (de olyan kapu kell ami magától nyílik és záródik)
« Utoljára szerkesztve: 2012. november 25. - 16:13:21 írta pisti525 »

Kapu
« Válasz #1 Dátum: 2012. november 25. - 17:20:33 »
0 Show voters
Elsõ sorban meg kell hogy legyen a kapud két állásban.Az egyik mikor zárva, a másik mikor nyitva van.
A script tetejére beírod:
 

new kapu;
#define Tavolsag 4.0
#define Gyorsasag 2.0
forward KapuCheck();

 
filterscriptinit/gamemodeinit alá:
 

kapu = CreateObject(objectid, x, y, z, rx, ry, rz); // Zárt object

 
OnPlayerConnect alá:
 

SetTimerEx(\"KapuCheck\",1000,1,\"i\",playerid);

 
A scripted/modod aljára:
 

public KapuCheck() {
      if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, Tavolsag, x, y, z)) return MoveObject(kapu, x, y, z, Gyorsasag); //Nyitási pozició koordinátája
     MoveObject(kapu, x, y, z, Gyorsasag);//Zárasi pozició koordinátája.Ha nincs közelben zárja vissza
      return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal