Helló
Készítettem egy parancsra nyitó ajtót, ami a következõ képpen bugol el:
http://beta.xfire.com/videos/5906e8Tudna valaki segíteni? Nem a koordinátákkal van a probléma szerintem, át is néztem.
Parancsok, stb:
( A parancsoknál nem csak 1 ajtó van, egy garázs is ami ugyan így bugol )
new pdajto;
pdajto = CreateDynamicObject(1536, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 0, 0, 90);
if(!strcmp(cmdtext, \"/knyit\", true)) //
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337)
{
if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875))
{
MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 13.3999, 3.0000);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt a garázsajtó.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188))
{
MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 115.09999847412, 1002.200012207, 2.0000);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\");
return 1;
}
if(!strcmp(cmdtext, \"/kcsuk\", true)) //
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 3 || PlayerInfo[playerid][pAdmin] == 1337)
{
if (PlayerToPoint(30, playerid,-1631.7094,687.9365,7.1875))
{
MoveDynamicObject(sfpdkapu, -1631.8000, 688.2000, 8.6999, 3.0000);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és bezárult a garázsajtó.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else if (PlayerToPoint(4, playerid,239.7402,117.5647,1003.2188))
{
MoveDynamicObject(pdajto, 239.60000610352, 116.40000152588, 1002.200012207, 2.0000);
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(string, sizeof(string), \"* Valaki megnyomott egy gombot és kinyílt az ajtó.\", sendername);
ProxDetector(30.0, playerid, string, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
}
else { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Túl messze van!\"); }
}
else return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY,\"* Nincs hozzá távirányítód / Nem tudod a kódot!\");
return 1;
}