Na szóval ezt szerettem volna átcompliezni:
#include <a_samp>
#include <zcmd>
#include <sscanf2>
#include <Dini>
new File[128];
new PW[64];
new WPW[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerConnect(playerid)
{
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!fexist(File))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Oké\", \"Mégse\");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad!\", \"Rendben\", \"Mégse\");
}
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == 1)
{
if(!response) Kick(playerid);
if(strlen(inputtext) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", \"Írj be egy tetszõleges jelszót!\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
return 0;
}
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!fexist(File))
{
dini_Create(File);
dini_Set(File, \"Pasword\", inputtext);
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad.\", \"Rendben\", \"Mégsem\");
}
}
if(dialogid == 2)
{
format(File, sizeof(File), \"User/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!response)
{
Kick(playerid);
}
format(PW, 64, \"%s\", dini_Get(File, \"Pasword\"));
if(!strcmp(inputtext, PW, false))
{
SendClientMessage(playerid, -1, \"Sikeres belépés! Nyomj a \'SPAWN\' gombra!\");
}
else
{
WPW[playerid] ++;
SendClientMessage(playerid, -1, \"Rossz jelszó!\");
if(WPW[playerid] == 3)
{
Kick(playerid);
}
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", \"Írd be a jelszavad\", \"Oké\", \"Mégse\");
}
}
return 1;
}
stock Nev(playerid)
{
new Neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, Neve, sizeof(Neve));
return Neve;
}
és ekkor kaptam ezt : warning 217: loose indentation
Valaki tud segíteni? :S