Valaki rendbehozná illetve elmagyarázná hol hiányzik mi?
CMD:motor(playerid, params[])
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if (!IsEngineVehicle(vehicleid))
return SendErrorMessage(playerid, \"Nem ülsz járműben.\");
if (GetPlayerState(playerid) != PLAYER_STATE_DRIVER)
return SendErrorMessage(playerid, \"A sofőr ülésben kell ülnöd.\");
if (CoreVehicles[vehicleid][vehFuel] < 1)
return SendErrorMessage(playerid, \"Üres a benzintank.\");
if (ReturnVehicleHealth(vehicleid) <= 300)
return SendErrorMessage(playerid, \"Az jármű totálkáros ezért nem beindítható.\");
new id = Car_GetID(vehicleid);
CoreVehicles[vehicleid][vehTemporary] = true;
{
switch (GetEngineStatus(vehicleid))
{
case false:
{
SetEngineStatus(vehicleid, true);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
}
case true:
{
SetEngineStatus(vehicleid, false);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
}
}
}
if (Car_IsOwner(playerid, id))
{
switch (GetEngineStatus(vehicleid))
{
case false:
{
SetEngineStatus(vehicleid, true);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
}
case true:
{
SetEngineStatus(vehicleid, false);
SendNearbyMessage(playerid, 30.0, COLOR_PURPLE, \"** %s beindítja a jármű motorát.\", ReturnName(playerid, 0));
}
}
}
else return SendKocsiMessage(playerid,\"Nincs kulcsod ehhez a járműhöz.\");
}