- 
				Helló!
 Van egy parancsom, de ha többször beírom, hogy /unwarn ID Indok, akkor mínuszba megy, tehát: -1/3, vagy -5/3.
 Hogyan tudnám megcsinálni, hogy ne lehessen mínuszba vinni a warn-t?
- 
				Bemásolnád a parancsot?
			
- 
				Természetesen!  ;D
 
 CMD:warn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < 1 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player, indok[128];
 if(sscanf(params, \"us[128]\", player, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /warn [Név/ID] [indok]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < GetPlayerAdminLevel(player)) //return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nagyobb admint akarsz kickelni?!\");
 {
 new string[128];
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nagyobb admint akarsz warnolni?\");
 format(string, sizeof(string), \"%s ki lett kickelve a rendszer által által | Indok: Nagyobb admint akarsz warnolni? Mekkora egy kretén vagy...\", PlayerName(playerid));
 SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"%s warnolni akart!\", PlayerName(playerid));
 SendClientMessage(player, COLOR_ERROR, string);
 printf(\"<<%s ki lett kickelve a rendszer által által | Indok: Nagyobb admint akarsz warnolni? Mekkora egy kretén vagy... >>\", PlayerName(playerid));
 Kick(playerid);
 }
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]++;
 if(PlayerData[player][Warnings] <= 2)
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s warnolt (%d/3) | Indok: %s\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Warnoltad %s-t (%d/3) | Indok: %s\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings], indok);
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s warnolva lett %s által (%d/3) | Indok: %s >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s warnolva lett %s által (%d/3) | Indok: %s >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok);
 }
 else
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s ki lett kickelve a rendszer által | Indok: Összegyûlt 3 warn\", PlayerName(player));
 SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, string);
 SendClientMessage(player, COLOR_RED, \"Összegyûlt a 3 warn-od, ezért kickelt a rendszer!\");
 Kick(player);
 }
 }
 }
 return true;
 }
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player;
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]--;
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 }
 }
 return true;
 }
 
- 
				Ezt a sort átírod ++ -ra!
 
 
 PlayerData[player][Warnings]--;
 
 
- 
				Ezt a sort átírod ++ -ra!
 
 
 PlayerData[player][Warnings]--;
 
 
 
 
 
 Annak sok értelme nem lenne, mert akkor nem ad, hanem elvesz warningot!
 Így lehetne megcsinálni?
 
          if(PlayerData[player][Warnings] == 0)
 {
 return SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, \"0-nál kevesebb nem lehet a warning-ja!\");
 }
 
- 
				Ezt a sort átírod ++ -ra!
 
 
 PlayerData[player][Warnings]--;
 
 
 
 
 
 Ne írj hülyeséget. Nem az a baj, hogy hozzáadja, hanem az, hogy mínuszba megy.
 
 
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player;
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]--;
 if(PlayerData[playerid][Warnings] != 0)
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 }
 else
 {
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Le akartak venni egy warnod, de nincs.\");
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek nicns warnja.\");
 }
 }
 }
 return true;
 }
 
- 
				 
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player;
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]--;
 if(PlayerData[playerid][Warnings] != 0)
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 }
 else
 {
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Le akartak venni egy warnod, de nincs.\");
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek nicns warnja.\");
 }
 }
 }
 return true;
 }
 
 
 
 
 Ebben az a hiba, hogy ígyis-ugyis leveszi a warnt, megy minuszba, csak másik üzenetet ír ki.
 A másik, pedig hogy az Admintól venné le
 
 PlayerData[playerid][Warnings] != 0 
 
 
 
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 new string[128], player;
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 if(PlayerData[player][Warnings] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Ennek a játékosan nincs figyelmeztetése.\");
 PlayerData[player][Warnings]--;
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 return true;
 }
 
- 
				Helló!
 Van egy parancsom, de ha többször beírom, hogy /unwarn ID Indok, akkor mínuszba megy, tehát: -1/3, vagy -5/3.
 Hogyan tudnám megcsinálni, hogy ne lehessen mínuszba vinni a warn-t?
- 
				Bemásolnád a parancsot?
			
- 
				Természetesen!  ;D
 
 CMD:warn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < 1 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player, indok[128];
 if(sscanf(params, \"us[128]\", player, indok)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /warn [Név/ID] [indok]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) < GetPlayerAdminLevel(player)) //return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nagyobb admint akarsz kickelni?!\");
 {
 new string[128];
 SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nagyobb admint akarsz warnolni?\");
 format(string, sizeof(string), \"%s ki lett kickelve a rendszer által által | Indok: Nagyobb admint akarsz warnolni? Mekkora egy kretén vagy...\", PlayerName(playerid));
 SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"%s warnolni akart!\", PlayerName(playerid));
 SendClientMessage(player, COLOR_ERROR, string);
 printf(\"<<%s ki lett kickelve a rendszer által által | Indok: Nagyobb admint akarsz warnolni? Mekkora egy kretén vagy... >>\", PlayerName(playerid));
 Kick(playerid);
 }
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]++;
 if(PlayerData[player][Warnings] <= 2)
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s warnolt (%d/3) | Indok: %s\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Warnoltad %s-t (%d/3) | Indok: %s\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings], indok);
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s warnolva lett %s által (%d/3) | Indok: %s >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s warnolva lett %s által (%d/3) | Indok: %s >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings], indok);
 }
 else
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s ki lett kickelve a rendszer által | Indok: Összegyûlt 3 warn\", PlayerName(player));
 SendClientMessageToAll(COLOR_INFO, string);
 SendClientMessage(player, COLOR_RED, \"Összegyûlt a 3 warn-od, ezért kickelt a rendszer!\");
 Kick(player);
 }
 }
 }
 return true;
 }
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player;
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]--;
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 }
 }
 return true;
 }
 
- 
				Ezt a sort átírod ++ -ra!
 
 
 PlayerData[player][Warnings]--;
 
 
- 
				Ezt a sort átírod ++ -ra!
 
 
 PlayerData[player][Warnings]--;
 
 
 
 
 
 Annak sok értelme nem lenne, mert akkor nem ad, hanem elvesz warningot!
 Így lehetne megcsinálni?
 
          if(PlayerData[player][Warnings] == 0)
 {
 return SendClientMessage(playerid, COLOR_INFO, \"0-nál kevesebb nem lehet a warning-ja!\");
 }
 
- 
				Ezt a sort átírod ++ -ra!
 
 
 PlayerData[player][Warnings]--;
 
 
 
 
 
 Ne írj hülyeséget. Nem az a baj, hogy hozzáadja, hanem az, hogy mínuszba megy.
 
 
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player;
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]--;
 if(PlayerData[playerid][Warnings] != 0)
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 }
 else
 {
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Le akartak venni egy warnod, de nincs.\");
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek nicns warnja.\");
 }
 }
 }
 return true;
 }
 
- 
				 
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 {
 new player;
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 else if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 {
 new string[128];
 PlayerData[player][Warnings]--;
 if(PlayerData[playerid][Warnings] != 0)
 {
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 }
 else
 {
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Le akartak venni egy warnod, de nincs.\");
 SendClientMessage(player, COLOR_WHITE, \"Az illetõnek nicns warnja.\");
 }
 }
 }
 return true;
 }
 
 
 
 
 Ebben az a hiba, hogy ígyis-ugyis leveszi a warnt, megy minuszba, csak másik üzenetet ír ki.
 A másik, pedig hogy az Admintól venné le
 
 PlayerData[playerid][Warnings] != 0 
 
 
 
 CMD:unwarn(playerid, params[])
 {
 new string[128], player;
 if(GetPlayerAdminLevel(playerid) <= 0 || !IsAdminSeged(playerid)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Nem használhatod ezt a parancsot!\");
 if(sscanf(params, \"u\", player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Használat: /unwarn [Név/ID]\");
 if(!IsPlayerConnected(player)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"A játékos nincs csatlakozva!\");
 if(PlayerData[player][Warnings] == 0) return SendClientMessage(playerid, COLOR_ERROR, \"Ennek a játékosan nincs figyelmeztetése.\");
 PlayerData[player][Warnings]--;
 format(string, sizeof(string), \"%s unwarnolt (%d/3)\", PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(player, COLOR_INFO, string);
 format(string, sizeof(string), \"Unwarnoltad %s-t (%d/3)\", PlayerName(player), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, string);
 format(string, sizeof(string), \"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 SendClientMessageToAdmins(COLOR_RED, string);
 printf(\"<< %s unwarnolva lett %s által (%d/3) >>\", PlayerName(player), PlayerName(playerid), PlayerData[player][Warnings]);
 return true;
 }