if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /visz [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1 || PlayerTied[giveplayerid] == 1) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban/bilincsben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég közel a játékos.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\"); } } return 1; }
Megoldható, mint ,ahogy az előttem válaszoló írta, úgy meg tudod oldani. Azt ne várd el, hogy helyetted írjuk. ::|
new VonszolTimer[MAX_PLAYERS];if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0) { if(IsPlayerConnected(playerid)) { tmp = strtok(cmdtext, idx); if(!strlen(tmp)) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Használat: /visz [JátékosID/NévRészlet]\"); return 1; } giveplayerid = ReturnUser(tmp); if(IsPlayerConnected(giveplayerid)) { if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID) { if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3) { if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat akarod vonszolni?\"); return 1; } if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerInfo[giveplayerid][Animban] == 1 || PlayerTied[giveplayerid] == 1) { GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer)); GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername)); format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername); SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3)); SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx); format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3)); ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE); PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1; PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid; VonszolTimer[playerid] = SetTimerEx(\"Vonszol\",2000,true, \"dd\", giveplayerid, playerid); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs animban/bilincsben!\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs elég közel a játékos.\"); } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\"); } } return 1; } forward Vonszol(vonszolid, rendorid);public Vonszol(vonszolid, rendorid){new Float:pPos[3];GetPlayerPos(playerid, pPos[0], pPos[1], pPos[2]);SetPlayerPos(vonszolid, pPos[0], pPos[1]+2, pPos[2]);}
KillTimer(VonszolTimer[playerid]);
Sajnálom hogy a fórumon milyen segítőkészség van.. de tényleg.