Szerző Téma: Vonszolás  (Megtekintve 600 alkalommal)

Vonszolás
« Dátum: 2016. január 16. - 12:17:18 »
0 Show voters
Sziasztok.
Lenne egy problémám, mikor valakit elkezdek vonszolni nem jön utánam...
Azt szeretném megcsinálni, hogy mindig menjen utána ( vagy spawnoljon utána ha már nincs a közelébe )
És még hogy vonszolom és már nem szeretném akkor ugyanugy beírva a /visz - t akkor már nem vonszolja.
 
   if(strcmp(cmd, \"/visz\", true) == 0)
{
    if(IsPlayerConnected(playerid))
    {
       tmp = strtok(cmdtext, idx);
      if(!strlen(tmp)) {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /visz [JátékosID/NévRészlet]\");
         return 1;
      }
      giveplayerid = ReturnUser(tmp);
       if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
      {
          if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
          {
            if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
            {
                if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
                if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2 || PlayerTied[giveplayerid] == 1)
                {
                    GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
                  GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
                   format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
                  SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
                  SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
                  format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
                  ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
                  PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
                  PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
               } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve/megkötözve!\");
            } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
         } else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhető!\");
      }
} return 1;
}

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Vonszolás
« Válasz #1 Dátum: 2016. január 17. - 15:33:59 »
0 Show voters
Esetleg ha OnPlayerUpdate alatt egy változó segítségével a vonszoló játékos mellé SetPlayerPos-olod?

Vonszolás
« Válasz #2 Dátum: 2016. január 18. - 21:43:13 »
0 Show voters
Neked elsősorban 1 timer kell, amivel x időközönként lekéred a rendőr koordinátáit, és attól picivel eltérő helyre rakod a bilincselt embert.
Ha offolod a visz-t akkor leállítod a timert.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal