Sziasztok!
Van nekem egy /vonszol rendszerem meg egy /elenged rendszerem.
Meglehet oldani hogy ezt a két parancsot minden player használhassa?
Ne csak egy adott frakció/szervezet?
Meg azt hogy huzza maga után a playert akit vonszol, mert ugy van hogy ott marad és nem történik semmi :/
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2||PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2)
{
if(PlayerInfo[playerid][pRank] == 1) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2,\"Kadét ranggal nem vonszolhatsz senkit!\"); return 1; }
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
}
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr / katona!\");
} return 1;
}
Elengedés:
if(strcmp(cmd, \"/elenged\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if(PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pJob] == 27 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 1 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 2 || PlayerInfo[playerid][szervLeader] == 3 || PlayerInfo[playerid][szervTag] == 3)
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /elenged [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Magadat nem tudod elengedni!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid])
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elengedett.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Elengedted %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~g~Elengedtek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid,1);
PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 0;
ClearAnimations(giveplayerid);
PlayerCuffed[giveplayerid] = 0;
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"A játékos nincs megbilincselve!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nem vagy rendõr!\");
}
return 1;
}
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp)) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /vonszol [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 3)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Magadat nem tudod vonszolni!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid] == 2)
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elkezdett vonszolni.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Vonszolod %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"* %s elkezdte vonszolni %s.\", sendername ,rag(giveplayer,3));
ProxDetector(30.0, playerid, stringx, COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE,COLOR_PURPLE);
PlayerInfo[playerid][vonszol] = 1;
PlayerInfo[giveplayerid][vonszol] = 2+playerid;
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs megbilincselve!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
} else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nem elérhetõ!\");
}
} return 1;
}
Elengedés:
if(strcmp(cmd, \"/elenged\", true) == 0)
{
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
tmp = strtok(cmdtext, idx);
if(!strlen(tmp))
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"HASZNÁLAT: /elenged [JátékosID/NévRészlet]\");
return 1;
}
giveplayerid = ReturnUser(tmp);
if(IsPlayerConnected(giveplayerid))
{
if(giveplayerid != INVALID_PLAYER_ID)
{
if (GetDistanceBetweenPlayers(playerid,giveplayerid) < 5)
{
if(giveplayerid == playerid) { SendClientMessage(playerid, COLOR_GREY, \"Magadat nem tudod elengedni!\"); return 1; }
if(PlayerCuffed[giveplayerid])
{
GetPlayerName(giveplayerid, giveplayer, sizeof(giveplayer));
GetPlayerName(playerid, sendername, sizeof(sendername));
format(stringx, sizeof(stringx), \"%s elengedett.\", sendername);
SendClientMessage(giveplayerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
format(stringx, sizeof(stringx), \"Elengedted %s.\", rag(giveplayer,3));
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTBLUE, stringx);
GameTextForPlayer(giveplayerid, \"~g~Elengedtek\", 2500, 3);
TogglePlayerControllable(giveplayerid,1);
PlayerInfo[giveplayerid][bilincs] = 0;
ClearAnimations(giveplayerid);
PlayerCuffed[giveplayerid] = 0;
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_GRAD2,\"A játékos nincs megbilincselve!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"A játékos nincs a közeledben!\");
}
else SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
else
{
SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD2, \"Nincs ilyen játékos!\");
}
}
}
return 1;
}