Szerző Téma: Vonszol parancs hiba  (Megtekintve 935 alkalommal)

Nem elérhető Brand

  • 273
    • Profil megtekintése
Vonszol parancs hiba
« Dátum: 2016. január 02. - 00:53:05 »
0 Show voters
Szép jó reggelt!
Az lenne a problémám ,hogy van egy vonszol parancsom, ez két részre van bontva, ha az illető mentős akkor csak akkor tud vonszolni valakit ha az súlyosan megvan sérülve, azonban ha rendőr akkor csak akkor ha az illető megvan bilincselve. Azonban az a probléma ,hogy valamiért egyik esetben se történik semmi.
 
CMD:vonszol(playerid, params[])
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG
|| pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK)
    {
        if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG)
        {
      new id2 = GetClosestPlayer(playerid);
      if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\");
      new Float: HP;
       GetPlayerHealth(id2, HP);
       if(HP < 50) return HIBA(playerid,\"Az illető súlyosan megvan sérülve!\");
      if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid,\"Nincs az illető megbilincselve!\");
      //if(Bilincselvevan[id2] == 1) return HIBA(playerid,\"Az illetőn nincs bilincs!\");
               
            if(vonszol[playerid] == -1)
            {
                new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
                GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ);
               vonszol[playerid] = id;
               vonszolva[id2] = 1;
               SCM(id2, PIROS, \"Egy rendőr elkezdett vonszolni..\");
               SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\");
            }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");
   }
else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK)
{
       new id2 = GetClosestPlayer(playerid);
       
       
      if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\");
      new Float: HP;
       GetPlayerHealth(id2, HP);
      
       if(HP > 50) return HIBA(playerid,\"Az illető nincs súlyosan megsérülve!\");
      
       
      if(vonszol[playerid] == -1)
      {
          new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
          GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ);
         vonszol[playerid] = id;
         vonszolva[id2] = 1;
         SCM(id2, PIROS, \"Egy mentős elkezdett vonszolni..\");
         SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\");
      }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");
}
}else SCM(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\");
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. január 02. - 00:59:24 írta anGeL »

Vonszol parancs hiba
« Válasz #1 Dátum: 2016. január 02. - 18:49:30 »
+1 Show voters
Így esetleg? Vagy ha nem jó, akkor csinálsz külön ilyen parancsot a mentősöknek, pl. /cipel [játékos], és nem kell bajlódni vele:D
   
CMD:vonszol(playerid, params[])
    {
        if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG
            || pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK)
        {
            if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG)
            {
                                    new id2 = GetClosestPlayer(playerid);
                                    if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\");
                                    new Float: HP;
                                GetPlayerHealth(id2, HP);
                                if(HP < 50 || if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\");
                                   
                                    //if(Bilincselvevan[id2] == 1) return HIBA(playerid,\"Az illetőn nincs bilincs!\");
                                                    if(vonszol[playerid] == -1)
                                                    {
                                                        new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
                                                    GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ);
                                                            vonszol[playerid] = id;
                                                            vonszolva[id2] = 1;
                                                            SCM(id2, PIROS, \"Egy rendőr elkezdett vonszolni..\");
                                                            SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\");
                                                    }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");
                            }
                    else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK)
                    {
                                new id2 = GetClosestPlayer(playerid);
 

                                    if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\");
                                    new Float: HP;
                                GetPlayerHealth(id2, HP);
                                if(HP > 50) return HIBA(playerid,\"Az illető nincs súlyosan megsérülve!\");
 
                                    if(vonszol[playerid] == -1)
                                    {
                                        new Float: iX, Float: iY, Float: iZ;
                                    GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ);
                                            vonszol[playerid] = id;
                                            vonszolva[id2] = 1;
                                            SCM(id2, PIROS, \"Egy mentős elkezdett vonszolni..\");
                                            SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\");
                                    }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");
                    }
            }else SCM(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\");
            return 1;
    }
« Utoljára szerkesztve: 2016. január 02. - 18:54:08 írta Ryan_Adam »

Vonszol parancs hiba
« Válasz #2 Dátum: 2016. január 02. - 23:22:34 »
+1 Show voters
vonszol[playerid] = id;
//Helyett
vonszol[playerid] = id2;
//Illetve...
if(HP < 50 || if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\");
//Helyett
if(HP > 50 || Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\");
// Ez se ártana...
if(vonszolva[id2] == 1) return HIBA(playerid, \"A játékost már vonszolja valaki.\");

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal