CMD:vonszol(playerid, params[]){ if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG|| pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG) { new id2 = GetClosestPlayer(playerid); if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\"); new Float: HP; GetPlayerHealth(id2, HP); if(HP < 50) return HIBA(playerid,\"Az illető súlyosan megvan sérülve!\"); if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid,\"Nincs az illető megbilincselve!\"); //if(Bilincselvevan[id2] == 1) return HIBA(playerid,\"Az illetőn nincs bilincs!\"); if(vonszol[playerid] == -1) { new Float: iX, Float: iY, Float: iZ; GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ); vonszol[playerid] = id; vonszolva[id2] = 1; SCM(id2, PIROS, \"Egy rendőr elkezdett vonszolni..\"); SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\"); }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\"); }else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK){ new id2 = GetClosestPlayer(playerid); if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\"); new Float: HP; GetPlayerHealth(id2, HP); if(HP > 50) return HIBA(playerid,\"Az illető nincs súlyosan megsérülve!\"); if(vonszol[playerid] == -1) { new Float: iX, Float: iY, Float: iZ; GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ); vonszol[playerid] = id; vonszolva[id2] = 1; SCM(id2, PIROS, \"Egy mentős elkezdett vonszolni..\"); SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\"); }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\");}}else SCM(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\");return 1;}
CMD:vonszol(playerid, params[]) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG || pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK) { if(pInfo[playerid][pFrakcio] == KATONA || pInfo[playerid][pFrakcio] == KFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == RENDOR || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBIFONOK || pInfo[playerid][pFrakcio] == FBITAG) { new id2 = GetClosestPlayer(playerid); if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\"); new Float: HP; GetPlayerHealth(id2, HP); if(HP < 50 || if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\"); //if(Bilincselvevan[id2] == 1) return HIBA(playerid,\"Az illetőn nincs bilincs!\"); if(vonszol[playerid] == -1) { new Float: iX, Float: iY, Float: iZ; GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ); vonszol[playerid] = id; vonszolva[id2] = 1; SCM(id2, PIROS, \"Egy rendőr elkezdett vonszolni..\"); SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\"); }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\"); } else if(pInfo[playerid][pFrakcio] == MENTOS || pInfo[playerid][pFrakcio] == MFONOK) { new id2 = GetClosestPlayer(playerid); if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid, id2) > 3.0) return HIBA(playerid, \"Nincs a közeledbe senki!\"); new Float: HP; GetPlayerHealth(id2, HP); if(HP > 50) return HIBA(playerid,\"Az illető nincs súlyosan megsérülve!\"); if(vonszol[playerid] == -1) { new Float: iX, Float: iY, Float: iZ; GetPlayerPos(id2, iX, iY, iZ); vonszol[playerid] = id; vonszolva[id2] = 1; SCM(id2, PIROS, \"Egy mentős elkezdett vonszolni..\"); SCM(playerid, PIROS, \"Elkezdted vonszolni..\"); }else SCM(playerid, PIROS, \"Épp vonszolsz valakit. Előbb engedd el.. /nemvonszol\"); } }else SCM(playerid, PIROS, \"Nem vagy rendőr!\"); return 1; }
vonszol[playerid] = id;//Helyettvonszol[playerid] = id2;//Illetve...if(HP < 50 || if(Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\");//Helyettif(HP > 50 || Bilincselvevan[id2] == 0) return HIBA(playerid, \"Nincs az illető megbilincselve, vagy nem súlyosan sérült az illető!\");// Ez se ártana...if(vonszolva[id2] == 1) return HIBA(playerid, \"A játékost már vonszolja valaki.\");