-
Sziasztok
Nem tudja nekem valaki megmondani, hogy miért van az, hogy ha a rendõr beírja /vonszol akkor csak ID 0-t tudja vonszolni.
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0) {
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(PlayerCuffed[suspect] < 2)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"A Játékos nincs megbilincselve!\");
return 1;
}
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(giveplayerid,suspect) < 5)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"/nemvonszol ha el akarod engedni!\");
glue_player[playerid] = giveplayerid;
KillTimer(glue_checktmr);
glue_checktmr = SetTimerEx(\"VehicleGlueTimer\",1,1,\"i\",playerid);
} else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Nem vagy elég közel hozzá!\"); }
}
} else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Nem vagy rendõr!\"); }
} else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Elõször jelentkezz be!\"); }
return 1;
}
-
GetClosestPlayer tartalmát pls másold be.
-
public GetClosestPlayer(p1)
{
new x,Float:dis,Float:dis2,player;
player = -1;
dis = 99999.99;
for (x=0;x<MAX_PLAYERS;x++)
{
if(IsPlayerConnected(x))
{
if(x != p1)
{
dis2 = GetDistanceBetweenPlayers(x,p1);
if(dis2 < dis && dis2 != -1.00)
{
dis = dis2;
player = x;
}
}
}
}
return player;
}
-
GetDistanceBetweenPlayers -t is pls, a GetClosestPlayer-el nincs baj..
-
public Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2)
{
new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
if(!IsPlayerConnected(p1) || !IsPlayerConnected(p2))
{
return -1.00;
}
GetPlayerPos(p1,x1,y1,z1);
GetPlayerPos(p2,x2,y2,z2);
return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
-
Ez is jó..
A parancsban se nagyon találok hibát így elsõ ránézésre.. Úgyhogy nemtudom..
-
A GetClosesPlayernel álisd átt erre
player = +1;
-
A GetClosesPlayernel álisd átt erre
player = +1;
Nekem is megvan a GetClosestPlayer, nekem is player = -1 mégis mûködik..
-
Sziasztok
Nem tudja nekem valaki megmondani, hogy miért van az, hogy ha a rendõr beírja /vonszol akkor csak ID 0-t tudja vonszolni.
if(strcmp(cmd, \"/vonszol\", true) == 0) {
if(IsPlayerConnected(playerid))
{
if (PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1 || PlayerInfo[playerid][pMember] == 1)
{
new suspect = GetClosestPlayer(playerid);
if(PlayerCuffed[suspect] < 2)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"A Játékos nincs megbilincselve!\");
return 1;
}
if(IsPlayerConnected(suspect))
{
if(GetDistanceBetweenPlayers(giveplayerid,suspect) < 5)
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"/nemvonszol ha el akarod engedni!\");
glue_player[playerid] = giveplayerid;
KillTimer(glue_checktmr);
glue_checktmr = SetTimerEx(\"VehicleGlueTimer\",1,1,\"i\",playerid);
} else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Nem vagy elég közel hozzá!\"); }
}
} else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Nem vagy rendõr!\"); }
} else { SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE,\"Elõször jelentkezz be!\"); }
return 1;
}
-
GetClosestPlayer tartalmát pls másold be.
-
public GetClosestPlayer(p1)
{
new x,Float:dis,Float:dis2,player;
player = -1;
dis = 99999.99;
for (x=0;x<MAX_PLAYERS;x++)
{
if(IsPlayerConnected(x))
{
if(x != p1)
{
dis2 = GetDistanceBetweenPlayers(x,p1);
if(dis2 < dis && dis2 != -1.00)
{
dis = dis2;
player = x;
}
}
}
}
return player;
}
-
GetDistanceBetweenPlayers -t is pls, a GetClosestPlayer-el nincs baj..
-
public Float:GetDistanceBetweenPlayers(p1,p2)
{
new Float:x1,Float:y1,Float:z1,Float:x2,Float:y2,Float:z2;
if(!IsPlayerConnected(p1) || !IsPlayerConnected(p2))
{
return -1.00;
}
GetPlayerPos(p1,x1,y1,z1);
GetPlayerPos(p2,x2,y2,z2);
return floatsqroot(floatpower(floatabs(floatsub(x2,x1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(y2,y1)),2)+floatpower(floatabs(floatsub(z2,z1)),2));
}
-
Ez is jó..
A parancsban se nagyon találok hibát így elsõ ránézésre.. Úgyhogy nemtudom..
-
A GetClosesPlayernel álisd átt erre
player = +1;
-
A GetClosesPlayernel álisd átt erre
player = +1;
Nekem is megvan a GetClosestPlayer, nekem is player = -1 mégis mûködik..