new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(Z < 0)
{
//ide a dialogot,megmindent,amit szeretnél..
}
Lekéred a játékos pozícióját,és ha 0 alatt van,akkor kiírod.Hülyeség, lekérdezed a játékosnak az animációját, ha úszó animációja van, akkor valószínûleg vízben van.
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(Z < 0)
{
//ide a dialogot,megmindent,amit szeretnél..
}
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõA vizek nem négyzet alakúak.
A vizek nem négyzet alakúak.
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
A vizek nem négyzet alakúak.
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
[/quote]
Én megtudom nyitni WordPaddal, és ha jól láttam, akkor szerepel benne a minx, miny, max, maxy. Ha akarod írhatok hozzá egy php scriptet, amivel szétdarabolom. Viszont, ez néha azért nem jó megoldás, mert a víz behúzódik az objectek alá.
A vizek nem négyzet alakúak.
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
[/quote]
Én megtudom nyitni WordPaddal, és ha jól láttam, akkor szerepel benne a minx, miny, max, maxy. Ha akarod írhatok hozzá egy php scriptet, amivel szétdarabolom. Viszont, ez néha azért nem jó megoldás, mert a víz behúzódik az objectek alá.
[/quote]
pl.: ott tudod blueberry melletti folyónál
A vizek nem négyzet alakúak.
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
[/quote]
Én megtudom nyitni WordPaddal, és ha jól láttam, akkor szerepel benne a minx, miny, max, maxy. Ha akarod írhatok hozzá egy php scriptet, amivel szétdarabolom. Viszont, ez néha azért nem jó megoldás, mert a víz behúzódik az objectek alá.
[/quote]
Nem olyan egyszerû az, van ahol háromszög alakú a víz, van ahol négyszög, aztán van ahol az 1. koordináta a minx, van ahol a maxx...