GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: FeKa - 2012. április 09. - 15:37:34

Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: FeKa - 2012. április 09. - 15:37:34
Sziasztok!
Deathrace pályát készítek, és úgy akarom megoldani,ha a player bele esik a vízbe akkor lejöjjön neki egy dialog ami megkérdezi tõle hogy újra próbálja-e vagy inkább abbahagyja. Ha abbahagyja akkor lespawnolja a játékost, ha folytatja akkor pedig visszateleportálja a pálya elejére. Légyszi aki tud segíteni az írjon! :)
Üdv:FeKa
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: $uRí - 2012. április 09. - 16:06:04
Meg lehet oldani de nem tudom ezt pontosan, hogyan! Kiváncsi vagyok a válaszra én is :D
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: CANNONN - 2012. április 09. - 16:22:36
http://sampforum.hu/index.php?topic=6333.0
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: kadaradam - 2012. április 09. - 16:23:27
Lekéred a játékos pozícióját,és ha 0 alatt van,akkor kiírod.
 

new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(Z < 0)
{
//ide a dialogot,megmindent,amit szeretnél..
        }
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: DrAkE - 2012. április 09. - 17:43:33
Idézetet írta: kadaradam date=1333981407\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Lekéred a játékos pozícióját,és ha 0 alatt van,akkor kiírod.
 

new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
if(Z < 0)
{
//ide a dialogot,megmindent,amit szeretnél..
        }

 

Hülyeség, lekérdezed a játékosnak az animációját, ha úszó animációja van, akkor valószínûleg vízben van.
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: rhassi - 2012. április 09. - 18:01:53
Autóban ritkán adja be az úszás animációt :D
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: krisk - 2012. április 09. - 18:52:05
Nem megoldható, ha Market Stationnál van, akkor is 0-nál kissebb a koordinátája.
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: #Nexus# - 2012. április 09. - 18:54:49
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: krisk - 2012. április 09. - 18:56:53
Idézetet írta: #Nexus# date=1333990489\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
 
A vizek nem négyzet alakúak.
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: kurta999 - 2012. április 09. - 22:46:34
Idézetet írta: krisk date=1333990613\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
 
A vizek nem négyzet alakúak.
 
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: DrAkE - 2012. április 10. - 09:56:12
Idézetet írta: kurta999 date=1334004394\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
 
A vizek nem négyzet alakúak.
 
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
 
[/quote]
Én megtudom nyitni WordPaddal, és ha jól láttam, akkor szerepel benne a minx, miny, max, maxy. Ha akarod írhatok hozzá egy php scriptet, amivel szétdarabolom. Viszont, ez néha azért nem jó megoldás, mert a víz behúzódik az objectek alá.
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: #Nexus# - 2012. április 10. - 10:33:40
Idézetet írta: DrAkE date=1334044572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
 
A vizek nem négyzet alakúak.
 
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
 
[/quote]
Én megtudom nyitni WordPaddal, és ha jól láttam, akkor szerepel benne a minx, miny, max, maxy. Ha akarod írhatok hozzá egy php scriptet, amivel szétdarabolom. Viszont, ez néha azért nem jó megoldás, mert a víz behúzódik az objectek alá.
 
[/quote]
pl.: ott tudod blueberry melletti folyónál
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: doboka98 - 2012. április 10. - 10:35:17
Mondjuk ez nem oldható meg úgy, hogy lekérjük a játékos pozícióját, és ha a magasság - ba csökken, akkor ...
Cím: Vízben van-e a játékos
Írta: krisk - 2012. április 11. - 21:08:48
Idézetet írta: DrAkE date=1334044572\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"19903\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

 

Akkor csinálsz egy gangzonet amit nem színezel be egész sampon és ha kimegy akkor a vízbe megy csak ki és akkor bejelzi azt csõ
 
A vizek nem négyzet alakúak.
 
[/quote]
De azok, nézd meg pl. a gátnál, menny bele a belsejébe.
a water.dat-ot kéne szétdarabolni, csak annak én nemvágom a formátumát.
Az alapján simán meglehetne oldani erre egy függvényt.
 
[/quote]
Én megtudom nyitni WordPaddal, és ha jól láttam, akkor szerepel benne a minx, miny, max, maxy. Ha akarod írhatok hozzá egy php scriptet, amivel szétdarabolom. Viszont, ez néha azért nem jó megoldás, mert a víz behúzódik az objectek alá.
 
[/quote]
Nem olyan egyszerû az, van ahol háromszög alakú a víz, van ahol négyszög, aztán van ahol az 1. koordináta a minx, van ahol a maxx...