Kétszer ugyan az
Helló. Van egy alap pilóta munkám. A gond az, hogy a random checkpoint néha egymás után 2-szer (vagy többször) ugyan az. Valaki tudna ebben segíteni, hogy kétszer ne adja be egymás után ugyan azt?
new Float:pilotapontok[3][3] =
{
{1563.1752,-2441.3403,13.5547},
{-1286.2291,80.2801,14.1484},
{1363.4385,1586.5054,10.8203}
};
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(gTeam[playerid] == Pilota)
{
new randpilot = random(sizeof(pilotapontok));
if(PilotJob[playerid] == 1){
PilotJob[playerid] = 2;
SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
return 1;
}
if(PilotJob[playerid] == 2){
PilotJob[playerid] = 3;
SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
return 1;
}
if(PilotJob[playerid] == 3){
PilotJob[playerid] = 4;
SetPlayerCheckpoint(playerid,pilotapontok[randpilot][0],pilotapontok[randpilot][1],pilotapontok[randpilot][2],5.0);
return 1;
}
if(PilotJob[playerid] == 4){
new randpenza = RandomEx(9000