public Anim(playerid)
{
if(animstatus[playerid] == 0)
{
new Float:health;
GetPlayerHealth(playerid,health);
if(health <= 30)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
{
osszeeses[playerid] = random(3);
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Ütköztél,hívj mentõt! /911 vagy kérj segítséget! /segit ((Ha 3 percig nem jön senki, feléledsz!))\");
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
animba[playerid] = 1;
gyogyulas[playerid] = 1;
animstatus[playerid] = 1;
SetTimerEx(\"Gyogyulas\", 180000, 0, \"d\", playerid);
}
else
{
osszeeses[playerid] = random(3);
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Összeestél,hívj mentõt! /911 vagy kérj segítséget! /segit ((Ha 3 percig nem jön senki, feléledsz!))\");
ApplyAnimation(playerid, \"CRACK\", \"crckdeth2\", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0);
SetPlayerHealth(playerid, 31);
animba[playerid] = 1;
TogglePlayerControllable(playerid, 0);
gyogyulas[playerid] = 1;
animstatus[playerid] = 1;
SetTimer(\"Gyogyulas\", 180000, 0);
}
}
}
else { }
}
Mûködik, csak annyi a baj, hogy nem esik bele az animba, szóval lefagyasztja és áll egyhelybe. Szóval nem látom hogy remegne a földön. Mért van ez?