-
helosztok
azt szeretném kérdezni, hogy lehet más virtualworldbe objekteket rakni?
-
Elvileg minden virtual worldben megjelennek az objectek.
-
az kár... :(
keresgéltem kicsit és ezt találtam a samp wikin:
One thing SA:MP doesn\'t provide by default is support for objects only appearing in certain virtual worlds, this is achieved in YSI with:
CreateVWDynamicObject(world, model, x, y, z, rx, ry, rz);
ez mûködik?
-
az kár... :(
keresgéltem kicsit és ezt találtam a samp wikin:
One thing SA:MP doesn\'t provide by default is support for objects only appearing in certain virtual worlds, this is achieved in YSI with:
CreateVWDynamicObject(world, model, x, y, z, rx, ry, rz);
ez mûködik?
Ha megvan a YSI.
-
megvan! :D
csináltam egy menüt hozzá, de 2 warn-t ir:
C:\\Users\\DD\\Desktop\\0.3c ServeR\\gamemodes\\VWFreeroam.pwn(446) : warning 217: loose indentation
C:\\Users\\DD\\Desktop\\0.3c ServeR\\gamemodes\\VWFreeroam.pwn(454) : warning 217: loose indentation
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
2 Warnings.
:(
ja, és a hibás sorok (meg a többi)
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:current;
current = GetPlayerMenu(playerid);
if(current == virtualworld)
{
switch(row)
{
case 0:SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
}
switch(row)
{
case 1:SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
}
}
return 1;
}
mit kezdjek vele? :(
-
Tess:
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
new Menu:current;
current = GetPlayerMenu(playerid);
if(current == virtualworld)
{
switch(row)
{
case 0:SetPlayerVirtualWorld(playerid,1);
}
switch(row)
{
case 1:SetPlayerVirtualWorld(playerid,2);
}
}
}
egy\'}\' lemaradt oO xD
-
kösz szépen.
õm még 1 valami. :D
ugye skinválasztásnál nem tudok választani a menüben, tehát hogyan csináljam, hogy mikor betölti a szervert, akkor a kezdõképeryõnél megállija, választok, és ha kiválasztottam, akkor mind 1-nek más skinválasztója legyen?
-
OnPlayerConnectnél mutatsd a játékosnak a menüt.
-
úgy csináltam