new PlayersInWorld[50];stock GetPlayersInVirtualWorld(world){ for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(GetPlayerVirtualWorld(i) == world) return PlayersInWorld[world]++; } return PlayersInWorld[world];}CMD:asd(playerid, params[]){ new string[256]; format(string, sizeof(string), \"A te világodban %d játékos van!\", GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayerVirtualWorld(playerid)))); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1;}
talán így: (nem biztos, hogy jó.) new PlayersInWorld[50];stock GetPlayersInVirtualWorld(world){ for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(GetPlayerVirtualWorld(i) == world) return PlayersInWorld[world]++; } return PlayersInWorld[world];}CMD:asd(playerid, params[]){ new string[256]; format(string, sizeof(string), \"A te világodban %d játékos van!\", GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayerVirtualWorld(playerid)))); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1;} E: idõ közben leteszteltem, nálam mûködik :thumbsup:
GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayerVirtualWorld(playerid)))
new string[256];
stock GetPlayersInVirtualWorld(world){ new count; for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(GetPlayerVirtualWorld(i) == world) return count++; } return count;}
Hát nem így az biztos, de viszont jól gondolkodtál.
talán így: (nem biztos, hogy jó.) new PlayersInWorld[50];stock GetPlayersInVirtualWorld(world){ for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(GetPlayerVirtualWorld(i) == world) return PlayersInWorld[world]++; } return PlayersInWorld[world];}CMD:asd(playerid, params[]){ new string[256]; format(string, sizeof(string), \"A te világodban %d játékos van!\", GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayerVirtualWorld(playerid)))); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1;} E: idõ közben leteszteltem, nálam mûködik :thumbsup: Hát nem így az biztos, de viszont jól gondolkodtál.1. Minek globális változó?2. Minek tömb?3. Ezt nem igazán értem: GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayersInVirtualWorld(GetPlayerVirtualWorld(playerid))) 4. new string[256]; Felesleges ekkora string méret. Bõven elég 40.stock GetPlayersInVirtualWorld(world){ new count; for(new i=0;i<MAX_PLAYERS;i++) { if(GetPlayerVirtualWorld(i) == world) return count++; } return count;} [/quote]Hát.. most lehet, hogy én vagyok a béna, de ezzel a kóddal is mindig 0 át ír :S Akárhogy próbáltam.
stock GetPlayersInVirtualWorld(playerid){new count, vworld;for(new x=0; x< MAX_PLAYERS; x++){vworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);if(IsPlayerConnected(x)){ if(GetPlayerVirtualWorld(x) == vworld) { count++; }}}return count;}CMD:asd(playerid, params[]){ new string[256]; format(string, sizeof(string), \"A te világodban %d játékos van!\", GetPlayersInVirtualWorld(playerid)); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1;}
na megszületett....xddd1000%-ban jó. stock GetPlayersInVirtualWorld(playerid){new count, vworld;for(new x=0; x< MAX_PLAYERS; x++){vworld = GetPlayerVirtualWorld(playerid);if(IsPlayerConnected(x)){ if(GetPlayerVirtualWorld(x) == vworld) { count++; }}}return count;}CMD:asd(playerid, params[]){ new string[256]; format(string, sizeof(string), \"A te világodban %d játékos van!\", GetPlayersInVirtualWorld(playerid)); SendClientMessage(playerid, -1, string); return 1;} http://kepfeltoltes.hu/140430/620295381sa-mp-000_www.kepfeltoltes.hu_.png[/img]