Vagy próbáld átállítani a talaj objectek látó távolságát nagyobbra (draw distance).
Ezt használtam, csak az összes objektummal. Alapból a streamer 200.0as distancét rak az objektumra én defináltam a streamer distancét és a draw distancét és minden objektum utána raktam!
#define sd 350.0 //streaming distance
#define dd 350.0 //draw distance
Régi:
CreateDynamicObject(17114,-722.9824200,-7350.5839800,-8.6526900,353.0950000,0.0000000,0.0000000, -1, -1, -1);
Új:
CreateDynamicObject(17114,-722.9824200,-7350.5839800,-8.6526900,353.0950000,0.0000000,0.0000000, -1, -1, -1,sd,dd);
Csak azért írtam le, ha valaki szeretné még megoldani akkor ezzel megtudja
U.I.: Ha a mappon járkálsz nem esik le a kocsi, de sajnos interiorba való be/ki lépéskor 10ből 2x leesik.