Én is megnéztem, és itt az a baj, hogy ugye nincs fájlba mentés.
Bocs, most nem tudom megcsinálni, fáradt vagyok, de holnap írhatsz, ha nem jönne össze. (;
Szóval, amikor a játékos lecsatlakozik (public OnPlayerDisconnect), kell egy ilyen számodra:
P_DATA[playerid][Vip] = 0;
Ezzel törlöd a VIP szintjét a játékosnak, és a következõ fellépõ ezzel az azonosítószámmal már nem kaphat VIP jogosultságot.
Tehát a lecsatlakozós részhez kellene írjál egy fájlba mentést.
Nem tudom, hogy ez miféle adatbázis mentõ a szkriptben, de ez nem alkalmas arra hogy elmentse, ajánlom a dini-t.
OnPlayerDisconnecthez, leírom a menetét, remélem megtudod csinálni. ;)
1. Létrehozol egy karakterláncot, megformatálod.
2. Megnyitod a fájlt, (pl. játékosneve.txt) és beleírod az értéket dinivel, így:
dini_IntSet(letrehozott karakterlanc neve, \"VIP\", P_DATA[playerid][Vip]);
3. Kész. A lépések között több \"kisebb lépés\" is van, remélem valamennyire azért értesz a fájlkezeléshez. Ha nem, írj itt vagy PM-et, megcsinálom neked, de jobban szeretném, ha mindenki magától tanulna.
4. OnPlayerConnecthez (csatlakozós részhez) pedig bekellene tölteni a fájlból.
;)