Szerző Téma: Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash  (Megtekintve 938 alkalommal)

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash
« Dátum: 2011. Március 12. - 16:58:02 »
0 Show voters
Üdvözlet Uraim!
Lenne egy olyan problémám, hogy most beépítettem egy RandomSpawn rendszert és amikor Compilálni akarom akkor a Pawno buggol/crashel és kidobja nekem ezt:
 

A(z) Pawn Compiler library hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségekért elnézését kérjük.

 
A playerek csapatokra vannak osztva. Rákerestem és láttam írtak olyat, hogy a GetPlayerTeam és a RandomSpawn buggol, ha ez így van, hogy lehet ezt kiküszöbölni?
Válaszotokat elõre is köszönöm  :D

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash
« Válasz #1 Dátum: 2011. Március 12. - 17:34:57 »
0 Show voters
Random spawn funkció:
 

public RandomSpawn(playerid);
public RandomSpawn(playerid)
{
    new rand = random(3);
    switch (rand)
    {
        case 0: SetPlayerPos(playerid, Px, Py, Pz);
case 1: SetPlayerPos(playerid, Px, Py, Pz);
case 2: SetPlayerPos(playerid, Px, Py, Pz);
    }
    return 1;
}

 
Csapat beállítás:
 

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
    switch(classid)
    {
        case 0: SetPlayerTeam(playerid, 0); // az elsõ skin kapja a 0-ás csapatot
        case 1..3: SetPlayerTeam(playerid, 1); // a második, a harmadik és a negyedik az 1-est
        case 4..5: SetPlayerTeam(playerid, 2); // az ötödik és a hatodik kapja a kettest
        case 6: SetPlayerTeam(playerid, 3); // és a hetedik a hármast
    }
    return 1;
}

 
Ennek mûködnie kell mert kipróbáltam.

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash
« Válasz #2 Dátum: 2011. Március 12. - 18:03:03 »
0 Show voters
Kis gond:
 
C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : warning 211: possibly unintended assignment
C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : error 022: must be lvalue (non-constant)
C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Sanyi\\Asztal\\szerver_2011\\pawno\\new.pwn(507) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
:D és itt a scriptrészlet:
 
public RandomSpawn(playerid)
{
new rand = random(4);
if(GetPlayerTeam(playerid) = zsaru))
{
       switch (rand)
       {
           case 0: SetPlayerPos(playerid, 1521.8903808594, -1460.3934326172, 10.5);
   case 1: SetPlayerPos(playerid, 1241.4030761719, -1258.2125244141, 18.190349578857);
}
}
    if(GetPlayerTeam(playerid) = civil))
{
switch (rand)
{
   case 2: SetPlayerPos(playerid, 1579.9982910156, -1635.0228271484, 14.561319351196);
           case 3: SetPlayerPos(playerid, 1037.9151611328, -1339.0729980469, 15.7265625);
}
}
    return 1;
}

 
De legalább már nem crashel a pawno :D :D
« Utoljára szerkesztve: 2011. Március 12. - 18:06:23 írta smart »

Nem elérhető nyE

  • 1745
    • Profil megtekintése
Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash
« Válasz #3 Dátum: 2011. Március 12. - 18:10:53 »
0 Show voters

new zsaru[MAX_PLAYERS];
new civil[MAX_PLAYERS];
public RandomSpawn(playerid)
{
new rand = random(4);
if(GetPlayerTeam(playerid) == zsaru[playerid])
{
       switch (rand)
       {
           case 0: SetPlayerPos(playerid, 1521.8903808594, -1460.3934326172, 10.5);
   case 1: SetPlayerPos(playerid, 1241.4030761719, -1258.2125244141, 18.190349578857);
}
}
    if(GetPlayerTeam(playerid) == civil[playerid])
{
switch (rand)
{
   case 2: SetPlayerPos(playerid, 1579.9982910156, -1635.0228271484, 14.561319351196);
           case 3: SetPlayerPos(playerid, 1037.9151611328, -1339.0729980469, 15.7265625);
}
}
    return 1;
}

Gang[St]e[R]

  • Vendég
Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash
« Válasz #4 Dátum: 2011. Március 12. - 18:38:19 »
0 Show voters
Random spawn:
 

new Float:RandomSpawn[][3] =
{
     {x, y, z],
     {x, y, z},
     {x, y, z} // ucsó után nem kell vesszõ
}; // az x y z helyére ird a megfelelõ kordinátát
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
     new rand = random(sizeof(RandomSpawn));
     SetPlayerPos(playerid, RandomSpawn[rand][0], RandomSpawn[rand][1],RandomSpawn[rand][2]);
     return 1;
}

Nem elérhető smart

  • 136
    • Profil megtekintése
Véletlenszerû Spawn & GetPlayerTeam Pawno crash
« Válasz #5 Dátum: 2011. Március 12. - 18:58:23 »
0 Show voters
thx megoldódott, zárok :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal